Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Kurier 0 zł »

Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2018

  • Autor: Mark Roberge

  • Wydawca: ICAN Institute

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 89,00 zł
80,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży

SPRZEDAŻ TO NIE SZTUKA LECZ NAUKA! PORA WYKORZYSTAĆ SPRAWDZONE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA SKALOWALNEJ I EFEKTYWNEJ EKIPY HANDLOWEJ. W większości organizacji sprzedaż przypomina sztukę, a nie naukę. Takie podejście spowodowało, że do tej pory nie istniał żaden wzór, który krok po kroku pozwalał stworzyć sprawny zespół sprzedażowy realizujący swoje cele. Wyzwaniu temu próbowano sprostać na chybił-trafił, skazując się na przypadkowy efekt i utratę wielu pieniędzy. Dziś nie musisz już ryzykować! Mark Roberge, legendarny twórca sukcesu HubSpota, stworzył unikalny wzór The Sales Acceleration Formula, która pozwoli Ci przełożyć proces tworzenia przychodów na łatwe i wymierne kroki: ZATRUDNIENIE SPRZEDAWCÓW SZKOLENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY EKSPERYMENTOWANIE Z NOWYMI TECHNOLOGIAMI ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ GENEROWANIE POPYTU Bez względu na wielkość, branżę i profil swojej firmy wykorzystaj formułę, dzięki której Mark Roberge zeskalował przychody HubSpota z 0 do 100 milionów dolarów – i to bez znajomości standardowych metod sprzedażowych i doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą. Taki wynik zagwarantowało mu wykorzystanie danych, analityki i mierników. Teraz i Ty możesz zwielokrotnić swoje zyski ze sprzedaży oraz zwiększyć skuteczność i wydajność swoich handlowców! Sięgnij po książkę Marka Roberge’a i przekonaj się, że wzór na przewidywalną sprzedaż istnieje: dowiedz się, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży, opracuj plan zwiększenia sprzedaży poprzez pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów, zwiększ skuteczność rekrutacji oraz zaplanuj rozwój swoich handlowców w taki sposób, by zapobiec ich rotacji i zwiększyć zaangażowanie w pracę, dopasuj swoje strategie i działania sprzedażowe do rożnych ścieżek zakupowych klienta.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Budżet działów sprzedaży

Odpowiednie przygotowanie i właściwe zaplanowanie budżetu firmy w dziale sprzedaży to jeden z kluczowych elementów budżetu całego przedsiębiorstwa. W jego przygotowaniu pomoże Ci niniejsza publikacja, która podpowie Ci, jak dopasować budż...
19,90 zł

Psychologia sprzedaży telefonicznej

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i p...

50 praktycznych formuł na każdą okazję

Formuły mogą służyć nie tylko do obliczeń, ale również do wykonywania działań na tekście, niekiedy całkiem skomplikowanych. Można kopiować określony fragmenty tekstu, łączyć teksty z różnych komórek i wiele innych. Dlatego przedsta...
35,67 zł

Techniki sprzedaży

Uwaga. Publikacje w formacie EPUB i MOBI to wydanie IV. Techniki sprzedaży. Sprzedawać może każdy. Jednak aby wysiłki sprzedawcy zostały uwieńczone sukcesem, musi on posiąść wiele istotnych umiejętności w zakresie sztuki sprzedawania. O tym właśnie opo...

Sales Inner Inspiration. Trening mentalny w procesie sprzedaży

Sprzedaż nigdy nie będzie już taka sama… Będzie prostsza, efektywniejsza i o wiele ciekawsza. Nie wierz na słowo – przekonaj się sam! Czy sama myśl o sprzedaży powoduje, że zalewa Cię zimny pot? Chciałbyś być świetnym handlowcem, ale wstyd...
89,00 zł

Jak tworzyć i wdrażać wygrywająca strategię sprzedaży?

Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali. Kluczem do sukcesu jest skuteczne przekucie strategii w przemyślane działania sprzedażowe. Ale ta sztuka udaje się nielicznym! Z badań wynika, że tylko niecałe 10% dob...

Analiza wyników sprzedaży

Efektywne planowanie, umożliwiające zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz usprawniające obieg towarów i usług, pozwala uniknąć problemów związanych ze zmianami nieustannie zachodzącymi w otoczeniu Twojej firmy. W formułowaniu właściwego pl...

Od jakiej sprzedaży można odliczać VAT na koniec okresu rozliczeniowego

Zasady ustalania obowiązku podatkowego na podstawie art. 19a ust. 3 i 4 ustawy o VAT obowiązują już dwa lata. Początkowo zakładano, że przepisy te przede wszystkim ułatwią rozliczenia w zakresie VAT u tych podatników, którzy ze swoimi kon...

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!