Tajemnica trzeciego wymiaru
Niezależny, logiczno-zręcznościowy dodatek do serii „Przygody Reksia". Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości ich treści. Tajemniczy dźwięk dobiegający z lasu budzi w środku nocy Reksia, Kretesa i Koguta Wynalazcę. Przyjaciele, nie bacząc na niebezpieczeństwo, ruszają aby zbadać źródło hałasu. Niebawem, na pobliskiej leśnej polanie odkrywają potężny czarny monolit niewiadomego pochodzenia. Kretes dotyka jego powierzchni i nagle wszyscy trzej bohaterowie zostają wciągnięci w czeluść trzeciego wymiaru.. Ktoś uprowadził przyjaciół i umieścił u podnóża Mrocznej Wieży. Ktoś wyrwał ich z bezpiecznego płaskiego rysunku i wysłał do niegościnnej trójwymiarowej przestrzeni. Ktoś przygotował 54 labirynty, aby wystawić ich przyjaźń na próbę. Ktoś pozbawiony skrupułów. Ktoś znajomy...
Reksio - wspina się po drabinach, przenosi przedmioty, szczeka.
Kretes - obsługuje windy, blokuje emitery cząsteczek, ma bebzon i zrzędzi.
Kogut Wynalazca - fruwa, przetacza skrzynie, popycha kule i jąka się, gdacząc.
Pomóż bohaterom wydostać się z potrzasku, korzystając z ich wyjątkowych zdolności!
Wiek: od 6 lat
Pentium 200, 64 MB RAM, CD-ROMx4, karta grafiki 1 MB, karta dźwiękowa, WIN 95/98/2000/ME/XP
-
Kategorie:
-
Gry komputerowe
-
Język wydania:
polski
-
EAN:
5907589162103
-
Wymiary:
13.5x19.0cm
-
Waga:
0.10kg
-