Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Darmowa dostawa

Tajemnica trzeciego wymiaru

(Gra komputerowa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Tajemnica trzeciego wymiaru

Niezależny, logiczno-zręcznościowy dodatek do serii „Przygody Reksia". Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości ich treści. Tajemniczy dźwięk dobiegający z lasu budzi w środku nocy Reksia, Kretesa i Koguta Wynalazcę. Przyjaciele, nie bacząc na niebezpieczeństwo, ruszają aby zbadać źródło hałasu. Niebawem, na pobliskiej leśnej polanie odkrywają potężny czarny monolit niewiadomego pochodzenia. Kretes dotyka jego powierzchni i nagle wszyscy trzej bohaterowie zostają wciągnięci w czeluść trzeciego wymiaru.. Ktoś uprowadził przyjaciół i umieścił u podnóża Mrocznej Wieży. Ktoś wyrwał ich z bezpiecznego płaskiego rysunku i wysłał do niegościnnej trójwymiarowej przestrzeni. Ktoś przygotował 54 labirynty, aby wystawić ich przyjaźń na próbę. Ktoś pozbawiony skrupułów. Ktoś znajomy...
Reksio - wspina się po drabinach, przenosi przedmioty, szczeka.
Kretes - obsługuje windy, blokuje emitery cząsteczek, ma bebzon i zrzędzi.
Kogut Wynalazca - fruwa, przetacza skrzynie, popycha kule i jąka się, gdacząc.
Pomóż bohaterom wydostać się z potrzasku, korzystając z ich wyjątkowych zdolności!

Wiek: od 6 lat

Pentium 200, 64 MB RAM, CD-ROMx4, karta grafiki 1 MB, karta dźwiękowa, WIN 95/98/2000/ME/XP

  • Kategorie:
    1. Gry komputerowe
  • Język wydania: polski
  • EAN: 5907589162103
  • Wymiary: 13.5x19.0cm
  • Waga: 0.10kg
  • Nośniki:
    • #1: Reksio i Kretes Tajemnica trzeciego wymiaru (CD-ROM)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Mądra Głowa 8-10 lat Junior na medal

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a ...

Mądra Głowa 6-8 lat Sprytny uczeń

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz ...

The Flame in the Flood

GRA DYREKTORA ARTYSTYCZNEGO BIOSHOCK I WSPÓŁTWÓRCÓW HALO, GUITAR HERO I ROCK BAND!The Flame in the Flood to postapokaliptyczny survival. Gracz wciela się w postać młodej, zaradnej dziewczyny imieniem Scout, walczącej o ...

Karaoke Girl (nowa edycja) - z mikrofonem (PC-DVD)

KARAOKE GIRL – PIOSENKI DLA DZIEWCZYNProgram zawiera aż 50 specjalnie wybranych piosenek dla dziewczyn w wersjach karaoke!Super zabawa w śpiewanie znanych hitów. Rewelacja na imprezę i spotkanie z ...

Zabawa i Nauka: Matematyka 5-8 lat

Zbiór gier rozwijających zdolności matematyczne, pozwalających łatwo wkroczyć w świat matematyki. Przeznaczona dla dzieci w wieku 5-8 lat. Bawiąc uczą wykonywać podstawowe działania, porównywać, rozpoznawać figury geometryczne i ich cec...

Karaoke Dla Dziewczynek (nowa edycja) z mikrofonem (PC-DVD)

KARAOKE DLA DZIEWCZYNEKProgram zawiera aż 50 specjalnie wybranych, polskich piosenek dla dziewczynek w wersjach karaoke! W repertuarze wiele przebojów z filmu Kraina Lodu! Super zabawa w śpiewanie znanych przeboj&oa...

Karaoke dla dzieci Zwierzaki z mikrofonem (PC-DVD)

Program zawiera aż 50 specjalnie wybranych, polskich piosenek o zwierzakach w wersjach karaoke!Teraz także funkcja oceny śpiewu zapewniająca super zabawę muzyczną!Szczególnie dla dzieci jeszcze nie umiejących czytać, możl...

Zabawa i Nauka: Literki cyferki 4-7 lat

Przygotowany we współpracy z pedagogami zbiór gier matematycznio-językowych. Gry uczące czytać i liczyć przeznaczone dla dzieci w wieku 4-7 lat. Gry uczą znajomości liter, cyfr, liczb i wyrazów. Kształtują umiejętność licz...

Mądra Głowa Junior

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!