MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
44,39 zł
54,00 zł

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Wybrane aspekty zarządzania i finansowania
Wydawca: Edu-Libri
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poru...
Książka (miękka)
do koszyka
40,30 zł
49,00 zł

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
Książka (miękka)
do koszyka
42,09 zł
52,00 zł

Konstrukcja prawna wdrażanie i realizacja budżetu zadaniowego we Francji i Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Seria: FINANSE
Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stos...
Książka (miękka)
do koszyka
35,59 zł
44,00 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20