Młodym ludziom często się wydaje, że tylko oni borykają się z myślami samobójczymi. To sprawia, że czują się bardzo samotni i bezradni. Burzliwy okres dojrzewania jest źródłem dodatko...więcej »
Skoro sięgasz po tę książkę, to zapewne jesteś rodzicem, opiekunem, nauczycielem lub terapeutą dziecka z ADHD. Najprawdopodobniej też masz świadomość, jak bardzo wyjątkowe są te dzieci. Bo w grunci...więcej »
Pierwsze kompleksowe ujęcie zagadnień dojrzewania i osiągania dorosłości przez osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmuOkres dojrzewania i osiągania dorosłości stanowi w przypadku os&oa...więcej »
Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emo...więcej »
60 ĆWICZEŃ DLA DZIECI W WIEKU 3–12 LAT Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (czyli zaburzeniami integracji sensorycznej) mogą gorzej radzić sobie w interakcjach z nauczycielami, ...więcej »
LĘK to program poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u nastolatków w wieku 14-17 lat opracowany przez profesora Philipa C. Kendalla i jego zespół. Zeszyt ćwiczeń stanowi u...więcej »
NAJNOWSZE WYDANIE BESTSELLEROWEGO PORADNIKA DLA RODZICÓW I SPECJALISTÓW! Każdy przyszły rodzic wie, kiedy dziecko powinno zacząć siadać, samodzielnie chodzić czy mówić, kiedy m...więcej »
Książka w ciekawy sposób podejmuje bardzo trudną tematykę, jaką jest agresja i zaburzenia zachowania u dzieci. Całość opiera się na założeniu, że dzieci nie rodzą się złe i możemy je ochroni...więcej »
• Połóż kres destrukcyjnym zachowaniom – raz na zawsze • Poradź sobie z niepokojącymi, bolesnymi myślami • Naucz się zdrowych strategii radzenia sobie z emocjami Samooka...więcej »
Pierwsze polskie wydanie jednego z najskuteczniejszych programów terapii zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik zawiera opis programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych (zwłas...więcej »
Jill Ehrenreich-May, Sarah M. Kennedy, Jamie A. Sherman, Emily L. Bilek, Brian A. Buzzella, Shannon M. Bennett, David H. Barlow Podręcznik jest poświęcony podejściu transdiagnostycznemu w terapii z...więcej »
Ludzie, którzy potrzebują najwięcej akceptacji, dostają jej najmniej, a ludzie, którzy potrzebują najmniej akceptacji, dostają jej najwięcej. Wayne W. Dyer Dzieci powinny ...więcej »
Pierwsze polskie wydanie jednego z najskuteczniejszych programów terapii zaburzeń lękowych u nastolatków. Podręcznik zawiera opis programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lęk...więcej »
Kształtują nas nasze doświadczenia – zarówno dobre, jak i złe. Bez względu na to, jakie przeżycia mamy za sobą, to właśnie one znacząco wpływają na nasze relacje z ludźmi. Szczeg&oacut...więcej »
Pierwsza książka Konrada Ambroziaka, Artura Kołakowskiego i Klaudii Siwek Depresja nastolatków. Jak ją rozpoznać, zrozumieć i pokonać to kompendium wiedzy na temat depresji, jej ...więcej »
Dzieci, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjon...więcej »
Większość nastolatków czuje presję nierealnych standardów wyznaczanych przez kulturę, media, rówieśników, rodziców, szkołę. Chociaż dobrze jest dążyć do tego, by ...więcej »
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka na temat terapii behawioralnej dzieci z autyzmem! Autyzm jest jednym z najpoważniejszych i najczęściej diagnozowanych zaburzeń rozwojowych. Z niemal 10...więcej »
Uczucia są czymś naturalnym. Gdy jesteśmy świadomi tego, co czujemy, i potrafimy to w odpowiedni sposób wyrażać, życie nabiera głębi, a relacje z innymi ludźmi - pełni. Jeśli jednak ignoruje...więcej »
Życie nie zawsze układa się tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Rodziny przechodzą różne kryzysy, rodzice nie potrafią się porozumieć. Czasami dochodzi do rozstania, które jest zawsze t...więcej »