MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 154
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Analiza decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierow...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
„Analiza decyzji” jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmow...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
Książka (twarda)
do koszyka
80,40 zł
89,00 zł

Analiza techniczna

Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych
Wydawca: Nieoczywiste
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, któ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza techniczna

Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych
Wydawca: Nieoczywiste
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, któ...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego

według polskiego prawa bilansowego
Wydawca: Nieoczywiste
Dla finansisty znajomość sytuacji finansowej przedsiębiorstwa jest koniecznością - bez niej nie sposób podjąć właściwej decyzji finansowej, np. czy obciąć koszty, czy raczej zwiększyć sprzed...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego - Outlet

według polskiego prawa bilansowego
Wydawca: Nieoczywiste
Dla finansisty znajomość sytuacji finansowej przedsiębiorstwa jest koniecznością - bez niej nie sposób podjąć właściwej decyzji finansowej, np. czy obciąć koszty, czy raczej zwiększyć sprzed...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego - Outlet

według polskiego prawa bilansowego
Wydawca: Nieoczywiste
Dla finansisty znajomość sytuacji finansowej przedsiębiorstwa jest koniecznością - bez niej nie sposób podjąć właściwej decyzji finansowej, np. czy obciąć koszty, czy raczej zwiększyć sprzed...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
Książka (miękka)
do koszyka
80,78 zł
99,00 zł

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych
Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy...
Książka (twarda z obwolutą)
Produkt niedostępny

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych
Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość...
Książka (miękka)
do koszyka
54,09 zł
79,00 zł

Benchmarking procesowy jako instrument doskonalenia zarządzania uczelnią

Wydawca: Nieoczywiste
Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Biznes nowych możliwości

Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu
Wydawca: Nieoczywiste
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. O...
Książka (twarda)
Produkt niedostępny

Błądząc po Wall Street

Sprawdzona strategia skutecznego inwestowania
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest najnowszym, dziesiątym już wydaniem słynnego bestsellera Burtona G. Malkiela. Ta klasyczna pozycja, uważana na świecie za jeden z najważniejszych przewodników dotyczących inwest...
Książka (twarda z obwolutą)
Produkt niedostępny

Branding na smartfonie

Komunikacja mobilna marki
Autor: Jacek Kall
Wydawca: Nieoczywiste
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, a...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Branko Roglić

Autobiografia
Wydawca: Nieoczywiste
O Branko Rogliciu po raz pierwszy usłyszałem około 1991 roku, kiedy zostałem dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Ellen Betrix, którą P&G kupiła w tym samym roku. Jego wielki sukces ...
Książka (twarda)
do koszyka
69,38 zł
99,00 zł

Branko Roglić - Outlet

Autobiografia
Wydawca: Nieoczywiste
O Branko Rogliciu po raz pierwszy usłyszałem około 1991 roku, kiedy zostałem dyrektorem generalnym firmy kosmetycznej Ellen Betrix, którą P&G kupiła w tym samym roku. Jego wielki sukces ...
Książka (twarda)
do koszyka
53,46 zł
99,00 zł

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 154
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20