MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
Książka (miękka)
do koszyka
59,34 zł
69,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

Wydawca: Nieoczywiste
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej ma...
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20