Narukido Sada to młoda, zdolna redaktorka — choć jest doceniana za swoją pracę, zawsze stoi z boku. Trudno się dziwić: od najmłodszych lat najbardziej żywa się czuje, gdy w całkowitej ciemnoś...
Oddawany do rąk Czytelników drugi tom Gramatyki japońskiej powstał nie tylko jako praca własna autorów, ale także dzięki pomocy wielu osób, którym autorzy chcieliby podz...
Kurs skutecznego zapamiętywania znaków japońskich.Pierwsze wydanie w języku polskim wyjątkowo skutecznej metody opartej na wiedzy z zakresu psychologii nauczania, uwzględniającej mecha...
Przedstawiane tu Czytelnikom nowe wydanie podręcznika gramatyki japońskiej wraz z ćwiczeniami przeznaczone jest nie tylko dla studentów japonistyki, której program studiów z na...
JAPOŃSKI nie gryzie! to kurs, z którym: - aktywnie uczysz się języka od podstaw, - poznajesz japońskie pismo, - uczysz się pierwszych znaków kanji, - praktycznie trenujesz znajomość gramatyki, ...
Proponowana przez nas metoda, ciesząca się uznaniem na całym świecie już od 80 lat, wykorzystuje naturalne predyspozycje intuicyjnego przyswajania języka poprzez codzienny kontakt oraz stopniowe po...
Ucz się przydatnych słów z pomocą wesołych ilustracji!Wyrazy zapamiętasz szybciej i lepiej utrwalisz je w pamięci!• zabawne ilustracje przedstawiają codzienne życiowe...
Słownik prezentuje 1945 najczęściej używanych znaków (jöyö kanji) współczesnego pisma japońskiego. Po każdym znaku podane są jego czytania (czytanie-on zapisane w katakanie,...
Podręcznik adresowany jest do osób zaczynających naukę japońskiego oraz średnio zaawansowanych. Książka ma charakter słownika, który składa się z dwóch części - w pierwszej, za...
Pierwsze na polskim rynku opracowanie na poziomie akademickim najważniejszych zagadnień gramatyki klasycznego języka japońskiego. Materiał gramatyczny bazuje na programie gramatyki starojapońskiej ...
Wolumin prezentuje faksymile autografów edycyjnych czterech Mazurków op. 33: gis-moll (nr 1), C-dur (nr 2), D-dur (nr 3) i h-moll (nr 4), powstałych w Paryżu między jesienią 1837 a wi...
Etiudy op. 25 powstawały zapewne stopniowo, aż do roku 1837, gdy zostały opublikowane. Kolekcja zawiera kompletny manuskrypt edycyjny opus 25, przeznaczony dla wydawcy niemieckiego Breitkopf & ...
Mazurek As-dur op. 59 nr 2 daje szczególną okazję porównania szkicu kompozycji z autografem, z którego Chopin nie był jednak wystarczająco zadowolony i ostatecznie go odrzucił....
Autograf Etiudy C-dur jest częścią Ernest Schelling Collection w The Morgan Library & Museum w Nowym Jorku. Służył jako podstawa do wydania francuskiego opublikowanego przez Maurice’a Sch...
Wydanie reprodukuje autograf Walca cis-moll op. 64 nr 2 ze zbiorów Bibliotheque nationale de France w Paryżu. Wszystkie trzy walce z tego opusu zostały napisane w 1847 roku. Rękopis długo na...
Niniejszy tom reprodukuje trzy rękopisy Walca op. 70 nr 2 ze zbiorów Bibliotheque nationale de France w Paryżu: autograf dla Marie de Krudner (W.20), drugi – z kolekcji Rothschild&oacu...
Autograf edycyjny Polonezów op. 26 znajduje się w Pierpont Morgan Library w Nowym Jorku i stanowi część Mary Flagler Cary Collection (sygn. Cary 65). Najwcześniejsza wzmianka o Polonezach op...
Rękopis Scherza E-dur op. 54 przechowywany jest w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie (2203 II Muz. Rkp). Autograf służył jako podkład do wydania niemieckiego Breitkopfa & Härtla w Lipsku...
Wolumin zawiera zbiór sześciu autografów edycyjnych z op. 10, które Chopin zaczął pisać w okresie warszawskim w 1829 r. Rękopisy znajdują się w zbiorach Muzeum Fryderyka Chopin...