MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
do koszyka
92,03 zł
114,00 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
73,46 zł
91,00 zł

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
73,46 zł
91,00 zł

Angielsko-polski słownik biznesu z wymową

Wydawca: WNT
To podręczne kompendium przeszło 5000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankow...
Książka (miękka)
do koszyka
31,20 zł
39,00 zł

Polsko-angielski słownik biznesu

Wydawca: WNT
To podręczne kompendium przeszło 6000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankow...
Książka (miękka)
do koszyka
31,20 zł
39,00 zł
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20