MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
44,39 zł
54,00 zł

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a ta...
Książka (miękka)
do koszyka
61,68 zł
75,00 zł

Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study mo...
Książka (miękka)
do koszyka
39,69 zł
49,00 zł

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnote...
Książka (miękka)
do koszyka
40,30 zł
49,00 zł

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Wydawca: Edu-Libri
Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problem&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
36,18 zł
44,00 zł

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
Książka (miękka)
do koszyka
93,74 zł
109,00 zł

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
Książka (miękka)
do koszyka
42,09 zł
52,00 zł

Targi w gospodarce rynkowej

Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategic...
Książka (miękka)
do koszyka
39,69 zł
49,00 zł
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20