MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Kontrola menedżerska i jej wpływ na wyniki szpitali publicznych. Ujęcie modelowe

Ujęcie modelowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka kompleksowo prezentuje zagadnienia związane z kontrolą menedżerską w szpitalach publicznych. Wdrożenie wskazanych w opracowaniu rozwiązań pomoże szpitalom poprawić uzyskiwane wyniki, w tym ...
Książka (twarda)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Autor: Winston Wayne
Wydawca: Promise
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje dane w uży-teczne wnioski. ­Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli ...
Książka (miękka)
do koszyka
104,95 zł
149,00 zł

Lean management jako koncepcja doskonalenia polskich szpitali

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja ma na celu przedstawienie idei lean management i narzędzi z nią związanych, jako rozwiązania, które może przyczynić się do lepszego zarządzania podmiotami leczniczymi. Poprawa efe...
Książka (miękka)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Kompletny przewodnik po DAX

Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Power BI, SQL S...
Wydawca: Promise
WYDANIE DRUGIE uzupełnione i rozszerzoneNajbardziej wyczerpujący przewodnik po języku DAX, obecnie rozszerzony i uzupełniony o najnowsze funkcje i nowoczesne zalecane praktyki, prezentujący o...
Książka (miękka)
do koszyka
104,64 zł
149,00 zł

Zarządzanie szkołami i placówkami publicznymi oraz niepublicznymi w świetle reformy systemu edukacji

Autor: Roman Lorens
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi kompendium wiedzy pozwalającej dyrektorowi sprawnie kierować powierzoną mu placówką.Omówione w niej zagadnienia dotyczą:- powierzania stanowiska dyrektora,...
Książka (miękka)
do koszyka
101,15 zł
119,00 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Książka (miękka)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20