MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Jak stworzyć plan marketingowy

Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij ...
Autor: John Westwood
Wydawca: Lingea
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce c...
Książka (miękka)
do koszyka
20,00 zł
34,90 zł

Biznes międzynarodowy

Obszary decyzji strategicznych
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględnia...
Książka (miękka)
do koszyka
10,99 zł
12,60 zł

Ryzyko w eksporcie - Outlet

Metody i sposoby ograniczania
Książka jest poświęcona istocie, źródłom i sposobom ograniczania ryzyka w działalności eksportowej. Składa się z pięciu rozdziałów: 1. Istota ryzyka w działalności międzynarodowej 2. ...
Książka (miękka)
do koszyka
18,82 zł
34,86 zł

Biznes międzynarodowy - Outlet

Obszary decyzji strategicznych
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględnia...
Książka (miękka)
do koszyka
6,80 zł
12,60 zł

Problemy organizacji - Outlet

Materiały do studiowania
Autor: Adam Oleksiuk
Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałac...
Książka (miękka)
do koszyka
14,74 zł
27,30 zł

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka zost...
Książka (miękka)
do koszyka
13,74 zł
15,75 zł

Ciągłość i transformacja gospodarki

Zasoby kapitału, pracy, energii i ich wykorzystanie do ...
Książka jest analizą potencjału produkcyjnego gospodarki polskiej, istniejącego na początku procesu transformacji (przełom 1989 i 1990 r.), jego zmian i wykorzystania do 2000-2010 roku. Przez poten...
Książka (miękka)
do koszyka
7,71 zł
8,82 zł

Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Redakcja: Marcin Nowakowski
Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szeroki...
Książka (miękka)
do koszyka
10,99 zł
12,60 zł
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20