MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 33
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

8. nawyk

Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu
Wydawca: Rebis
Kontynuacja znanego bestselleru 7 nawyków skutecznego działania! Stephen R. Covey jest autorem swego rodzaju fenomenu na światową skalę – 7 nawyków skutecznego działania. Dzięk...
Książka (miękka)
do koszyka
41,36 zł
59,90 zł

Harvard Business Review Podręcznik zarządzania projektami

Wydawca: Rebis
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji,...
Książka (twarda)
do koszyka
47,65 zł
69,00 zł

Harvard Business Review Podręcznik przedsiębiorcy

Wszystko, czego potrzebujesz, żeby założyć i rozwinąć n...
Wydawca: Rebis
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business...
Książka (twarda)
do koszyka
47,65 zł
69,00 zł

Twój mózg w działaniu

Autor: David Rock
Wydawca: Rebis
Nowatorski poradnik ułatwiający organizację czasu i pracy, oparty na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych. Emily i Paul to typowe małżeństwo z dwójką dzie...
Książka (twarda)
do koszyka
41,36 zł
59,90 zł

Wstęp do lingwistyki w biznesie

Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu – interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktyc...
Książka (miękka)
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

Big Data

Krótkie Wprowadzenie 30
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfrowego ws...
Książka (miękka)
do koszyka
29,15 zł
34,90 zł

Corporate Volunteering Mapping the Conceptual and Intellectual Structure of the Research Field

The book focuses on humanistic aspects of contemporary management, generating win-win-win opportunities for companies, their employees and societies the companies operate in. Corporate volunteering...
Książka (miękka)
do koszyka
30,20 zł
32,00 zł

Zakulisowe umowy, które zmieniły świat

Wydawca: Rebis
Rzetelna. Polecamy czytelnikom, którzy są zainteresowani tym, jak naprawdę rozwija się świat biznesu. - „Library Journal” Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, kt&...
Książka (miękka)
do koszyka
34,51 zł
49,99 zł

Liderki gospodarki społecznej

Studia przypadków
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
Książka (miękka)
do koszyka
41,67 zł
49,90 zł

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
Książka (miękka)
do koszyka
46,69 zł
59,90 zł

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw - Outlet

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje nie...
Książka (miękka)
do koszyka
25,92 zł
48,00 zł

100 lat

Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Wydawca: Rebis
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istn...
Książka (twarda)
do koszyka
54,56 zł
79,00 zł

Organizacyjne zachowania obywatelskie w kontekście życzliwego przywództwa

Podjęte w monografii rozpoznanie naukowe pozwoliło na wprowadzenie do polskiej literatury przedmiotu zagadnienia życzliwego przywództwa, które zbudowane jest na etycznym fundamencie, ...
Książka (miękka)
do koszyka
47,52 zł
49,00 zł

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
Książka (miękka)
do koszyka
41,67 zł
49,90 zł

Szybkość zaufania

Jak dzięki zaufaniu przyspieszyć sukces w biznesie
Wydawca: Rebis
Książka o budowaniu zaufania w biznesie. W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspi...
Książka (miękka)
do koszyka
41,36 zł
59,90 zł

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwach chemicznych w kontekście Przemysłu 4.0

Zarządzanie talentami to koncepcja obejmująca działania wpisujące się w obszar polityki personalnej związanej z tworzeniem specjalnych programów rozwojowych dla pracowników o najwięks...
Książka (miękka)
do koszyka
31,03 zł
32,00 zł

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Republice Kazachstanu

na przykładzie aktywności inwestycyjnej polskich przeds...
Autorzy książki, pracownicy Katedry Inwestycji i Nieruchomości Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, od wielu lat prowadzą badania naukowe dotyczące m...
Książka (miękka)
do koszyka
48,49 zł
50,00 zł

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model
W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
44,90 zł

Istota i miejsce kategorii wartości w teorii ekonomii Ewolucja poglądów - Outlet

Wprowadzenie / 9Rozdział 1. Rozwój kategorii wartości przed powstaniem nauki ekonomii / 191. Kategorie wartości wykoncypowane przez Herodota i Arystotelesa / 202. Ust...
Książka (miękka)
do koszyka
22,68 zł
42,00 zł
Znaleziono: 33
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20