MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Cyberbezpieczeństwo Zarys wykładu

Redakcja: Cezary Banasiński
Wydawca: Wolters Kluwer
Autorzy omawiają najważniejsze kwestie z zakresu bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni zarówno z perspektywy prawa, jak i technologii.W opracowaniu przedstawiono m.in.:• n...
Książka (miękka)
do koszyka
75,65 zł
89,00 zł

Giełda Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe

Wydawca: one press
Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzieŚwiat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki...
Książka (miękka)
do koszyka
62,11 zł
89,00 zł

UX writing

Moc języka w produktach cyfrowych
Wydawca: one press
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami...
Książka (miękka)
do koszyka
54,96 zł
79,00 zł

Storytelling danych Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Wydawca: one press
Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może tworzy...
Książka (miękka)
do koszyka
53,74 zł
77,00 zł

Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Wydawca: one press
Wyciągaj trafne wnioski!Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będ...
Książka (miękka)
do koszyka
55,13 zł
79,00 zł

E-learning: projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena

Metody narzędzia i dobre praktyki
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powi...
Książka (miękka)
do koszyka
58,65 zł
69,00 zł

Marketing internetowy w Google.

Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce...
Wydawca: one press
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali ...
Książka (miękka)
do koszyka
60,85 zł
79,00 zł

Domeny internetowe Teoria i praktyka

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja zawiera omówienie aktualnych problemów praktycznych powstających na tle stosowania regulacji dotyczących domen internetowych. Stanowi jednocześnie podsumowanie kilkunastole...
Książka (twarda)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20