Autor wyjaśnia pojęcia dotyczące kompresji danych. Opisuje metody kodowania Shannona, Huffmana, kodowania arytmetycznego i słownikowego, próbkowania i kwantowania. Sporo miejsca poświęca kom...więcej »
Publikacja w prosty sposób wprowadza do pracy z drukiem 3D. Powstała z myślą o humanistach, w tym o środowisku bibliotekarskim. Wyjaśniono niezbędne terminy, wskazano open source'owe program...więcej »
Książka prezentuje prosty sposób poznawania programu Flash 5 służącego do tworzenia grafiki w sieci WWW. Uczy tworzenia kluczowych ramek oraz interakcyjnych animacji prowadząc do uzyskania f...więcej »
Co to jest fraktal?Odpowiedź zależy od tego, kogo spytamy. Fraktale są pewnym nowym sposobem opisywania skomplikowanej rzeczywistości, ale inaczej rozumieją to matematycy, inaczej przyrodnicy, fizy...więcej »
Książka pozwala zapoznać się z profesjonalnymi technikami tworzenia i opracowywania grafiki w czternastu przystępnie opracowanych lekcjach. Podstawowe zasady pracy w programie podawane są krok po k...więcej »
Książka opisuje Flash MX 2004 oraz Flash MX Professional 2004 odwołując się do konkretnych zadań. Na każdej stronie można znaleźć nowy przykład, który pomaga szybko wykonać opisywane zadania...więcej »
Książka zawiera aktualny materiał dotyczący zarówno algorytmów przetwarzania obrazów, jak i opracowań sprzętowych, służących do przyspieszania procedur obliczeniowych w systema...więcej »