MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Wydawca: Poltext
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacj...
Książka (miękka)
do koszyka
68,16 zł
74,90 zł

Nie czyń zła

Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor: Rana Foroohar
Wydawca: Poltext
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie m...
Książka (miękka)
do koszyka
54,51 zł
59,90 zł

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
Książka (miękka)
do koszyka
31,76 zł
34,90 zł

Tropy literatury i kultury popularnej (II)

Odbiór zróżnicowanych zjawisk z kręgu popkultury staje się kłusownictwem, jakie czytelnik uprawia w ramach dzieła. W kulturze popularnej śledzić więc można chętnie wykorzystywane meta...
Książka (miękka)
do koszyka
39,00 zł

Przedsiębiorca w internecie Kompedium

Wydawca: Poltext
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne...
Książka (miękka)
do koszyka
36,69 zł
44,90 zł

Tropy literatury i kultury popularnej

Autorom tomu przyświeca idea tropu rozumianego zarówno w charakterze swoistego toposu, jak i śladu czy znaków obecności kultury popularnej w obszarach takich jak literatura, film oraz...
Książka (miękka)
do koszyka
35,27 zł
36,75 zł
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20