MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

E-learning: projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena

Metody narzędzia i dobre praktyki
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powi...
Książka (miękka)
do koszyka
58,65 zł
69,00 zł

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Wydawca: Poltext
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacj...
Książka (miękka)
do koszyka
68,16 zł
74,90 zł

Nie czyń zła

Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor: Rana Foroohar
Wydawca: Poltext
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie m...
Książka (miękka)
do koszyka
54,51 zł
59,90 zł

Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Komentarz

Wydawca: Wolters Kluwer
W komentarzu omówiono regulacje dotyczące dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych, które nakładają nowe obowiązki na jednostki sektora finansów publiczny...
Książka (twarda)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw

Redakcja: Dominik Lubasz
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja to przeznaczone dla na małych i średnich przedsiębiorców praktyczne omówienie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzanych przez rozporządzeni...
Książka (miękka)
do koszyka
101,15 zł
119,00 zł

RODO w e-commerce

Redakcja: Dominik Lubasz
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zaczn...
Książka (miękka)
do koszyka
101,15 zł
119,00 zł

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
Książka (miękka)
do koszyka
31,76 zł
34,90 zł

Przedsiębiorca w internecie Kompedium

Wydawca: Poltext
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne...
Książka (miękka)
do koszyka
36,69 zł
44,90 zł
Znaleziono: 8
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20