MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Wydawca: Poltext
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacj...
Książka (miękka)
do koszyka
68,15 zł
74,90 zł

Nie czyń zła

Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor: Rana Foroohar
Wydawca: Poltext
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie m...
Książka (miękka)
do koszyka
54,50 zł
59,90 zł

Flash 5 - Outlet

Wydawca: Mikom
Książka prezentuje prosty sposób poznawania programu Flash 5 służącego do tworzenia grafiki w sieci WWW. Uczy tworzenia kluczowych ramek oraz interakcyjnych animacji prowadząc do uzyskania f...
Książka (miękka)
do koszyka
27,16 zł
50,30 zł

Email marketing

Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
Wydawca: Poltext
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje...
Książka (miękka)
do koszyka
31,76 zł
34,90 zł

Przedsiębiorca w internecie Kompedium

Wydawca: Poltext
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne...
Książka (miękka)
do koszyka
40,85 zł
44,90 zł

Flash MX 2004

Same konkrety
Wydawca: Mikom
Książka opisuje Flash MX 2004 oraz Flash MX Professional 2004 odwołując się do konkretnych zadań. Na każdej stronie można znaleźć nowy przykład, który pomaga szybko wykonać opisywane zadania...
Książka (miękka)
do koszyka
74,79 zł
83,10 zł
Znaleziono: 6
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20