MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji

Wydawca: C.H. Beck
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu cel&oacut...
Książka (miękka)
do koszyka
104,71 zł
119,00 zł

Współtworzenie wartości w marketingu

Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
Książka (miękka)
do koszyka
94,04 zł
99,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20