MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
eAudiobook (mp3)
do koszyka
53,13 zł
69,00 zł

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Niko...
eAudiobook (mp3)
do koszyka
60,83 zł
79,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
...
eAudiobook (mp3)
do koszyka
68,53 zł
89,00 zł

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.
eAudiobook (mp3)
do koszyka
76,23 zł
99,00 zł

Zarażeni dźwiękiem

Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny?
eAudiobook (mp3)
do koszyka
76,23 zł
99,00 zł
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20