Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Niko...
Tymi problemami żyje teraz cały świat!
Od miesięcy z niepokojem śledzimy wiadomości. Wojna w Ukrainie, wyścig zbrojeń, kryzys gospodarczy i energetyczny, długofalowe skutki pandemii i na...
Bestseller New York Times’aWydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. CoveyaSzefowie dzielą się na dwie kategorie – Inspiratorów oraz Demotywatoró...
Podstawowe zasady gospodarcze nie są dla Ciebie oczywiste i niespecjalnie Cię interesują, ale jednocześnie czujesz się zaniepokojony zachodzącymi w świecie przemianami?Książka, kt&oacut...
Pan jest niebezpieczny - powiedział do Rafała Brzoski premier Donald Tusk gratulując mu podczas gali wręczania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeństwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi...
Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w au...