MENU

1989 Jesień Narodów

(Gra planszowa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2014

  • Producent: Bard

  • Typ oprawy: kartonowa

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

1989 Jesień Narodów

Niewielu miało nadzieję, że moment przesilenia nadejdzie i Zimna Wojna dobiegnie wreszcie końca. Rok 1989 zostanie zapamiętany jako świt nowej ery. Oto kończy się epoka ustroju komunistycznego, który przez połowę wieku panował nad znaczną częścią globu. Do życia budzą się nowe idee: wolność, równość, samostanowienie...lecz czy na pewno? Jesień Narodów to gra strategiczna przeznaczona dla dwóch graczy, w której pokierujecie zmianami, które zaszły w Europie Wschodniej w latach 80 i 90 ubiegłego wieku. W rękach trzymacie los przyszłych pokoleń...czy jesteście na to gotowi?

Kolejna część bestsellerowej serii gier strategicznych, opartych na zasadach legendarnej Zimnej Wojny. Stanowi to niepodważalną gwarancję jakości. Nowe elementy, które wprowadza 1989 zadowolą zarówno starych, jak i nowych fanów Zimnej Wojny oraz Labiryntu.

Gra posiada wyjątkowy klimat i fabułę: dotyka wydarzeń z przełomu lat 80 i 90 w Europie Wschodniej. Jak dotychczas jest to słabo wykorzystany okres historyczny na polu gier planszowych, nie licząc rynku polskiego, który jednak nie skupia się zazwyczaj na szerszym kontekście. 1989 zarysowuje wspomniany szerszy kontekst, a nasza edycja została specjalnie przygotowana w taki sposób, by idealnie łączyć spojrzenie na losy świata i Polski. Gra została objęta specjalnym patronatem IPN.

Mechanika i fabuła gry skupiają się na walce między różnymi grupami społecznymi. Dzięki temu wojna toczy się na polu idei, a nie jest próbą sił zbrojnych. Powoduje to, że gra nabiera jedynego w swoim rodzaju charakteru.

Grę cechuje przygotowane z pietyzmem wykonanie: plansza i żetony z grubej tektury oraz starannie przygotowane tłumaczenie, oddające najdrobniejsze szczegóły kontekstu fabularnego. Końcowy produkt zadowoli nawet najbardziej wymagających graczy i kolekcjonerów.

Zawartość opakowania:

Plansza przedstawiająca mapę Wschodniej Europy
110 kart wydarzeń
52 karty walki o wpływy
Instrukcja
Dwa arkusze żetonów
Dwie karty pomocy gracza
Dwie kostki sześciościenne

Liczba graczy: 2
Wiek graczy: 14+
Czas rozgrywki: 120-180 minut

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: Gry logiczne gra

Inni Klienci oglądali również

28,75 zł
30,00 zł

Neuroshima HEX! 3.0: Smart - Rozszerzenie do gry

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełni...
33,49 zł
39,95 zł

Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild

Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku, skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed graczami poważna decyzja: wykorzys...
399,95 zł

Marvel D.A.G.G.E.R. (edycja polska)

Kooperacyjna gra w superbohaterskim klimacie!Ziemia jest w niebezpieczeństwie! Siły zła zagrażają naszemu światu i tylko grupa prawdziwych bohaterów może go uratować. Wciel się w jedną z kultowych postaci takich jak Spider-Man, Kapit...
39,32 zł
51,04 zł

Crime Scene Moskwa 1989

Coś okropnego wydarzyło się w Moskwie...Zziębniętą Moskwą wstrząsa dreszcz. Ta zbrodnia mrozi krew w żyłach całego miasta. W toalecie obskurnego klubu nocnego zostaje znalezione ciało. Kto to jest i jak się tu znalazł? W tej historii wszyscy kłam...
331,45 zł
389,95 zł

Blood Rage

Blood Rage to strategiczna gra dla 2 - 4 graczy, w której gracze będą przewodzić jednemu z 4 klanów Wikingów. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby Punktów Chwały zanim nastąpi nieunikniony koniec zwany Ragnarö...
526,95 zł
599,94 zł

Clash of Cultures

Interesujesz się grami strategicznymi i/lub historią? A może pragniesz po prostu ciekawie spędzić czas w dobrym towarzystwie? Jeśli na któreś z poniższych pytań odpowiedziałeś "tak" - nie czekaj i kup "Clash of Cultures" auto...
39,30 zł
51,04 zł

Crime Scene Helsinki 2012

Coś okropnego wydarzyło się w Helsinkach...Powietrze niesie chłód i dreszcze strachu. Prezydent przygotowuje się do wygłoszenia przemówienia mimo czyhającego zagrożenia. W tej grze musisz się dowiedzieć, kto w tłumie żąda zemsty i j...
139,67 zł
179,95 zł

Barrage Projekt Leeghwatera

Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy: Zagraniczne Zlecenia oraz Prywatne Inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.Dlaczego Barrage może być grą dla Ciebi...
219,95 zł

Władcy Podziemi

Spotkali się w karczmie. Mocarny wojownik, przebiegły czarodziej, nawiedzony kapłan i podstępny złodziej. Po paru godzinach i wielu wypitych kuflach piwa tworzyli już nierozerwalną drużynę poszukiwaczy przygód gotowych usunąć wszelkie zło z tego...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!