Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

6. bierze!(Gra planszowa)

bycza gra nie dla osłów

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: gra Gry Planszowe

6. bierze!

Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne.
"6. bierze!" jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość!

Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.

Jedna z najlepszych gier karcianych na świecie. Teraz w polskiej edycji!
Stowarzyszenie MENSA uznała "6. bierze!" za najlepszą grę umysłową 1996 roku.


Pudełko zawiera:
104 karty
instrukcja

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

13,67 zł

Top Trumps Poznań

Gra Top Trumps to coś więcej niż karty! To znana od 50 lat na całym świecie rozgrywka, którazaangażuje każdego, bez względu na wiek i zainteresowania. Edycji kart Top Trumps powstały tysiące, od edycji miejskich po sportowe. W Polsce rekor...

Plus minus Nauka liczenia

Gra „Plus minus. Nauka liczenia” pomaga dzieciom utrwalić umiejętność dodawania i odejmowania do 10. Z kolejnymi wariantami przyspiesza ten proces i wprowadza dodatkowe pojęcia (parzyste, nieparzyste, mniejsze niż itd.).Gra ma 3 pozio...

Kroniki zamku Avel

Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje s...

Wielcy Polacy

Wielcy Polacy to gra, która ma za zadanie przybliżyć sylwetki postaci z historii Polski, które przyczyniły się do jej rozwoju i rozsławienia w świecie. Na kartach przedstawione są fakty oraz ciekawostki z życia 55 wyjątkowych Polakó...

Emocje

Porozmawiajmy sobie o emocjach. Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść.Ważne, abyśmy je poz...

Hippo display 8 sztuk

Czy hipopotamy są groźne? W grze Hippo nie musisz obawiać się hipopotama. To nie on jest Twoim zagrożeniem, tylko pozostali gracze. Twoje zadanie? Wrzucić do basenu wszystkie swoje piłki. Utrudnienie? Nie wszystkie piłki zmieszczą się w wodzie. <...

Mój dzień Układam i opowiadam

„Układam i opowiadam Mój dzień” (3–7 lat) to niezwykłe układanki obrazkowe ukazujące dzień z życia przedszkolaków. Dzięki temu, że puzzle można łączyć w dowolnej kolejności, zmieniać bohaterów wydarzeń, a nawet po...

Pamięć dźwiękowa

Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk.To gra dydaktyczna, której celem jest nauka uważnego s...

Wsiąść do Pociągu: Europa

Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!