Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Kurier 0 zł »

6. bierze!(Gra planszowa)

wydanie jubileuszowe

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
49,00
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

6. bierze!

Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! Wasza ulubiona karcianka obchodzi swoje 25. urodziny! Jeśli szukasz bestsellerowej gry dla całej rodziny, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Na całym świecie sprzedano ponad cztery miliony jej egzemplarzy! Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 8 lat.

W trakcie rozgrywki, Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów!

Wydanie jubileuszowe wprowadza 28 kart specjalnych z siedmioma różnymi akcjami, które pozwolą uniknąć byczych głów i przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom. Wariant ten jest przeznaczony dla 2 do 8 graczy. Podsumowanie kart specjalnych:

5. rząd - po zagraniu tej karty, gracz rozpoczyna piąty rząd

7. bierze - przy zagraniu tej karty, gracz nie zbiera rzędu nawet jeśli zagra szóstą kartę

wstawienie - po zagraniu tej karty, gracz nie dokłada zagranej karty na koniec odpowiedniego rzędu

zamiana - po zagraniu tej karty, gracz bierze zagraną kartę na rękę i wybiera nową kartę z ręki do zagrania, a następnie umieszcza ją w odpowiednim rzędzie

przeniesienie - po zagraniu tej karty, gracz przenosi dowolną kartę do innego rzędu, zanim umieści swoją kartę

stop - tę kartę należy umieścić na końcu dowolnego rzędu, zanim gracz zagra swoją kartę; ten rząd jest zablokowany

plus / minus - tej karty można użyć tylko jeśli gracz ma zebrać rząd; zamienia ona ujemne punkty jednej zabieranej karty na dodatnie

Przystępność zasad i emocje towarzyszące rozgrywce sprawiły, że "6. bierze!" została doceniona przez graczy na całym świecie i po dziś dzień, uważana jest za jedną z najlepszych gier karcianych. Potwierdza to przyznana w 1996 roku, prestiżowa nagroda Stowarzyszenia MENSA, w kategorii najlepsza gra umysłowa.

Zawartość: 132 karty, bloczek punktacji i ołówek, instrukcja

Wiek: 8+

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Pomiędzy dwoma amkami szalonego Króla Ludwika

Pomiędzy Dwoma Zamkami Szalonego Króla Ludwika Pomiędzy Dwoma Zamkami to owoc współpracy dwóch wydawnictw, Stonemaier Games oraz Bezier Games, łączący najlepsze mechaniki dwóch bestsellerowych gier: B...

Gdybyś Był Travel

Lekka rozrywka sprawdzająca na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas porywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.

Nie śmiej się wersja familijna

Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy?Wiek graczy: 8+Li...
Produkt
niedostępny

Chińczyk

Chińczyk –rodzinna gra.Zawiera dwustronną planszę : dla 2-4 graczy, lub dla 2-6 graczy.Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu.Wiek graczy: 5+

Goblinpiada

Igrzyska Goblinów rozpoczęte!Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybuna...

Kartel display 6 sztuk +

Pętla się zaciska. Dni gangów są policzone. Gracze mają za zadanie ścigać i złapać jak najwięcej członków różnych gangów. Ale tylko aresztowanie szefa pozwoli na udowodnienie im winy i przyniesie graczowi punkty....
89,99 zł

CV

Ta karciano-kościana gra, ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy pozwala wcielić się w dowolną postać i przeżyć swoje życie w inny sposób. Niezliczona liczba kombinacji zapewnia wiele emocjonujących rozgrywek.Zawartość pudełka:

Pełny kurnik

Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziew...

Cheese Please!

Myszy biegają po wielkim bloku sera. Zadaniem gracza jest zakrycie ich kawałkami sera, nim złapie je kot. Należy się jednak upewnić, że cała mysz jest zakryta! •Śliczne, transparentne serowe karty z plastiku. •Plansza do gry może być w r&oacu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!