Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Anachrony(Gra planszowa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 306,90 zł
282,63
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 24,27 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Anachrony

XXVI wiek, Nowa Ziemia. Świat się zmienił. Planeta powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia: dniu, w którym eksplozja nieznanego pochodzenia o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą Ziemią. Większość ludności została zgładzona, a znaczna część powierzchni Ziemi przestała nadawać się do zamieszkania.

Nikt nie wiedział co tak naprawdę spowodowało apokalipsę - jedyne co mogli zrobić ocaleni, to szukać schronienia i poczekać aż opadnie pył.

W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie przyszłości dla swoich ludzi i przezwyciężenie pozostałych trzech Ścieżek, by stać się dominującą ideologią, która ukształtuje przyszłość ludzkości.

Rozgrywka toczy się przez maksymalnie siedem rund zwanych erami, które reprezentują kilka lat. Po czwartej erze następuje uderzenie asteroidy, które zmienia to, jak rozgrywane są pozostałe ery i rozpoczyna odliczanie do końca gry.

Rozgrywka Anchrony składa się z trzech głównych mechanik:



zasilania i używania egzoszkieletów,
wykonywania akcji robotnikami,
używania podróży w czasie.


Dwupoziomowa mechanika zarządzania pracownikami



System zarządzania robotnikami w Anachrony obejmuje cztery różne typy pracowników, wyróżniających się między sobą mocnymi i słabymi stronami.



Niektóre akcje są domyślnie dostępne dla poszczególnych pracowników, podczas gdy inne są możliwe tylko dzięki specjalnej formie wzmocnienia i ochrony - egzoszkieletowi. Pracownicy i egzoszkielety są zarządzane osobno, lecz do sukcesu potrzebujesz obu.


Zarządzanie zasobami w czasie



Dzięki szczelinom w czasie łączącym przeszłość z teraźniejszością, liderzy mogą poprosić o użyczenie zasobów od siebie samych z przyszłości. Te dobra mogą znacząco wzmocnić rozwój gracza, jednak nie ma nic za darmo - w późniejszych erach pętla musi zostać zamknięta, a zasoby należy przesłać w przeszłość!

Zawartość pudełka:

plansza główna
4 plansze graczy
4 dwustronne plansze ścieżki
80 znaczników robotników
kostki i żetony zasobów
24 żetony rdzeni zasilających
66 żetonów punktów zwycięstwa
30 znaczników kropli wody
24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów
4 dwustronne karty pomocy
8 kart liderów
4 banery graczy z plastikowymi podstawkami
8 znaczniki podróży w czasie i morale
32 znaczniki ścieżki
36 karfli Warpu
60 kafli budynków
11 kart puli rekrutacji
11 kart puli wydobycia
12 dwustronych kafli osi czasu
1 kafel uderzenia
18 kafli superprojektów
2 kości badań
kość paradoksu
dwustronny kafel akcji ewakuacji
12 kafli anomalii
45 kafli przełomu
15 kafli upadającej stolicy
9 kafli niedostępnych heksów
8 kart warunków końcowych
16 kart początkowych zasobów
1 notes punktacji
16 żetonów paradoksu
plansza "Dzień Sądu"
10 eksperymentów 1. poziomu
10 eksperymentów 2. poziomu
1 karta warunku końcowego
2 kości trajektorii
1 żeton "Ocelenie Ziemi"
1 żeton "Przypieczętowanie Losu"
plansza chronobota
baner chronobota
6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów
8 kafli Warpu Chronobota
6 żetonów Chronobota
kość Chronobota

Liczba graczy: 1 - 4 osoby
Wiek: od 15 lat
Czas gry: ok. 30 - 120 minut

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

64,95 zł

Tajniacy Duet

Fantastyczna dwuosobowa gra dedukcyjnaDwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfr...

Ganges

Gracze wcielają się w radżów, którzy rywalizują o sławę i bogactwo. Gracze wysyłają swoich pracowników na różne pola akcji, aby zdobyć pieniądze i kości, które posłużą im do rozbudowy własnych prowincji. GANGES to pię...

Neuroshima Hex: Missisipi dodatek

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazow...

Mr House

Kto z nas nie myślał nigdy o budowie własnego domu? Teraz wymarzone lokum możemy wznieść z drewna i kartonu w grze Mr House. Emocje będą jednak takie same jak w rzeczywistości! Gracze muszą zarządzać budżetem i ekipami budowlanymi, kupować materiały na...

Semper Fidelis: Bitwa o Lwów 1918-1919

WYDAWCĄ GRY JEST WYSOKI ZAMEKListopad 1918 roku. Powoli kończy się straszliwa Wielka Wojna, która zmieniła Europę i zniszczyła stare monarchie. Na gruzach jednej z nich – monarchii austro-węgierskiej – rozpoczyna się nowy...
Produkt
niedostępny

Othello Classic

Pokrzyżuj plany przeciwnikowi, dokładając na planszy swoje własne piony. Zamknij z dwóch stron co najmniej jeden pion przeciwnika, aby zmienić jego kolor. Nie daj się jednak zwieść, przeciwnik na pewno nie pozostanie ci dłużny. W tej klasycznej ...

Talat

Talat to gra strategiczna zaprojektowana specjalnie z myślą o trzech graczach. Każda para dzieli ze sobą planszę, co powoduje, że uczestniczy się w dwóch grach na raz, ale obserwować należy wszystkie trzy! Cel rozgrywki jest bardzo prosty: zbić ...

Spartakus Widmo śmierci

NOWE KARTY INTRYGIDodatek Spartakus: Widmo Śmierci zawiera dwa nowe rodzaje Kart Intrygi: Święta oraz Przechwałki, które możesz dołączyć do gry podstawowej Spartakus: Krew i ZdradaNOWA KARTA RODUSpartakus: Widmo Śmierci w...
Produkt
niedostępny

Cztery pod rząd

Klasyczna gra strategiczna dla dwóch graczy.Kto pierwszy uzupełni swój rząd kolorowymi kółeczkami - wygrywa.Zabawka dla dzieci powyżej lat 3.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!