Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

AuZtralia(Gra planszowa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 249,95 zł
201,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 48,77 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

AuZtralia

Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość przed nieuniknioną zagładą? AuZtralia to gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób.

Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XX wieku. Po wojnie, która przyniosła ludziom wolność spod rządów Wielkich Przedwiecznych, pola i gleby półkuli północnej były doszczętnie skażone. Jednak pojawiła się nadzieja na wyżywienie ludzkości, gdy odkryto ukryty przed ludzkością kontynent - Australię - i przystąpiono do jego eksploracji i zasiedlania.

Jako pionier i odkrywca przywrócisz tę ziemię ludzkości! Zbudujesz port, linie kolejowe, zdobędziesz zasoby w kopalniach i obsiejesz pola. Wykorzystasz jednostki wojskowe, aby ruszyć w głąb kontynentu, odkryć jego tajemnice i bronić swych dóbr przed nadchodzącymi stamtąd potworami. Dobrze zaplanuj swoje poczynania, tak aby przygotować się na przebudzenie, które nastąpi w pewnym momencie rozgrywki. Wtedy to potężni i groźni Dawni Bogowie zaczną działać, sterowani przez unikatową mechanikę gry.

Mrok przysłoni bogactwa nowej ziemi, obłęd skazi dusze poszukiwaczy przygód... Czy ludzkości uda się przetrwać? Czy Przedwieczni dokonają swojej zemsty? Gotuj się do walki!


Co się wam spodoba w AuZtralii?


Połączenie eksploracji, ekonomii i wojny w świetnej strategii prosto od Martina Wallace’a.

Możliwości, możliwości i jeszcze raz... możliwości! Akcji, które można wykonać w swojej turze jest ponad 10! Aby w pełni je wykorzystać trzeba je umiejętnie łączyć i skutecznie zarządzać czasem ich realizacji.

No właśnie, czas - najważniejszy zasób, wokół którego skonstruowana została mechanika gry. Każda akcja zużywa czas, a wraz z jego upływem w siłę rośnie konkurencja i przybliża się przebudzenie Przedwiecznych!

Zbuduj port, stwórz połączenia kolejowe i wkrocz w głąb australijskiego interioru. Zarabiaj tworząc pola uprawne i farmy, handluj z Europą i walcz o zasoby. Zgromadź armię, aby walczyć z Cthulhu i jego mrocznymi zastępami!

Obłęd, potwory, macki! Wyprawa w głąb kontynentu to nie będzie zwykłe safari… Na waszej drodze staną potwory rodem z horrorów H.P. Lovecrafta. Bądź gotów na twardą walkę, gdy Przedwieczni wyruszą by zniszczyć twoje posiadłości!

Przepiękna szata graficzna. Misternie zilustrowana, dwustronna plansza, piękne grafiki na kartach, , starannie wykonane panele graczy oraz plastikowe figurki zasobów przeniosą cię prosto w klimat alternatywnych lat trzydziestych XX w.

Świetna regrywalność. AuZtralia to dwa różne tryby rozgrywki (na dwóch stronach planszy), a także wariant kooperacyjny oraz wiele innych pomniejszych wariantów.

Czas gry: 90-120 min
Liczba graczy: 1 - 4
Wiek: 14 +
Autor: Martin Wallace

Zawartość pudełka:

Składana dwustronna plansza
4 plansze gracza
4 zestawy po 20 drewnianych kostek, 3 dyski, 1 port, plus 20 żetonów portów i 21 farm
20 żetonów eksploracji
35 płytek Przedwiecznych
25 jednostek wojskowych
36 unikatowych postaci
40 unikatowych kart ruchu i wyników walki Przedwiecznych
30 kart wydarzeń - 10 na każdy poziom
10 kart do trybu solo
10 kart dla trybu dla dwóch osób
Realistyczne zasoby - 50 żelaza, 50 węgla, 7 fosforanu i 50 złota
Oraz 10 fioletowych kostek, 13 żetonów obłędu, 15 żetonów punktów zwycięstwa i 1 fioletowy dysk.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Rodzinne kalambury Polska

Popularna gra w odgadywanie haseł została wzbogacona o prezentację bogactwa kultury, przyrody i historii Polski. Krótkie opisy każdego z ponad 800 haseł zachęcają do własnych poszukiwań. Historie lustra mistrza Jana Twardowskiego, wizjonerskiego...
Produkt
niedostępny

Pandemic Szybka reakcja

Czy uratujecie ludzkość przed zagładą?Świat stoi u progu globalnej katastrofy, a ludzkość potrzebuje Twojej pomocy! Kolejne miasta rozpaczliwie błagają o żywność, wodę, szczepionki i inne materiały pierwszej potrzeby, których wciąż b...

Traf w 10

Traf w 10 to gra towarzyska, w której nie musisz długo czekać na swoją kolej. Na każde pytanie jest 10 odpowiedzi, a gracze szybko starają się zdobyć jak najwięcej punktów. Traf w 10 to 100 kart, 200 pytań, 2000 możliwych odpo...
Produkt
niedostępny

Polowanie na robale

Gra dla od 2 do 7 osób w wieku 8+Czy robale mogą być sympatycznie? Te występujące w grze Polowanie na robale z pewnością tak!Gracze wcielają się w role kurczaków walczących o jak najlepsze porcje robali znajdujące się na...

Słowo daję wersja familijna

Gra, w której używając tylko jednego wyrazu należy naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz, uważając przy tym, by drużyna przeciwna nie odgadła go jako pierwsza.

Totem

NIE DAJ SIĘ ZEPCHNĄĆ ZE SZCZYTU!Staracie się umieścić swoje elementy na szczycie totemu. Nikt jednak nie wie, które elementy należą do rywali! Obserwujcie działania rywali, blefujcie i zdobywajcie punkty! Doskonała zabawa dla graczy w każd...
Produkt
niedostępny

Atlantica

Ekipy badaczy starają się wydobyć na światło dzienne tajemnice zatopionej przed laty wyspy. Muszą wynajmować ekipy nurków i statki do transportu skarbów. I robić to na tyle szybko, by zdążyć przed nadciągającym huraganem. Kto załaduje na ...

Moje na górze Travel

Co ma wielkie oczy? Strach? Wieloryb? Rozwiązań jest milion. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości i refleksu. Odpowiadając kładziesz swoją łapkę na stosie innych. Zostań na górze, a wygrasz.Zawartość:planszaklepsydra
15,95 zł

Story Cubes: Kataklizmy

3 kości, 18 obrazów związanych z katastrofami.Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Kataklizmy to tr...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!