Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Boże Igrzysko Magnaci(Gra planszowa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 159,95 zł
130,04
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 29,91 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: gra Gry Planszowe

Boże Igrzysko Magnaci

To nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko – litewskiego.

Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy.

Każdy z graczy dysponuje talią kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynów. Ale są tam też i ludzie mali, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie się im powierzy… Chyba, że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali uczynią dla jego rodu wiele.

Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak, jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.

Grającego w MAGNATÓW czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie rodu zapewnią jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim ród zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto pójdzie zdobywać Inflanty? Czy z braku innych kandydatów, na czele wojsk chroniących kraj przez tureckim najazdem staną Pierzyna, Dziecina i Łacina? Czy starczy determinacji by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?

No i co pocznie z Kmicicem?

Wiek: 12+
Ilość graczy: 2-5
Czas: 60 minut

Zawartość: plansza, instrukcja, 65 kart Familii, 25 kart Konfliktów, 25 kart Praw, 4 karty Senatorów, 17 kartonowych znaczników, 192 drewniane znaczniki, wypraska, woreczki strunowe na komponenty.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

BAGIt

Gracze dzielą się na dwa zespoły. Każda drużyna próbuje umieścić swój woreczek w koszu przeciwników, aby zdobyć punkt. Jednocześnie musi blokować poczynania rywali, którzy usiłują zrobić to samo. Ta gra was rozrusza! Proste ...

Pirate Ships

Gra dla 2 lub więcej graczy w wieku od 5 lat. Celem gry jest niszczenie elementów kadłuba statku przeciwnika poprzez celne trafianie kartami kul armatnich. Jeżeli jednemu z graczy zostanie ze statku tylko dziób i rufa, przeciwnik zostaje ...
33,75 zł

Sprzątanko Gra 3D

Szykuje się dzień pełen znakomitej zabawy! Tosia, Tymek, Szymon i Janinka wpadną dziś do Ciebie, żeby pobawić się w chowanego i pograć w gry planszowe. W takim gronie zabawa będzie doskonała! Ale zaraz, zaraz!...Patrzysz na swój pokój i m...

Loopin' Louie

NIESAMOWITA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA: Staraj się utrzymać Louiego i jego samolot z dala od swych kurcząt i skierować go ku kurnikom innych graczy. Wygrywa zawodnik, który najdłużej zachowa swe kurczęta. • Ta gra utrzyma każdego w ruchu aż do sameg...
61,50 zł

Pokój zabaw

Gra planszowa POKÓJ ZABAW pomaga dziecku rozwijać swoje umiejętności, a jednocześnie wspiera nawiązywanie więzi społecznych: akceptowanie zasad, uczenie się nowych pojęć, rozwiązywanie problemów, wypróbowywanie swoich umiejętności,...

Alias

GRA PRZY KTÓREJ LUDZIE ZACZYNAJĄ MÓWIĆ - ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z ...
52,70 zł

Jem Zdrowo

Trzy skłony? Żaden problem! Ale czemu mam tylko jedno ciastko i aż tyle warzyw? Ha! Zagadka rozwiązana: przed wami wyścig po zdrowie! Sprawdzajcie szafkę i lodówkę w poszukiwaniu jedzenia, szlifujcie kondycję oraz wprawiajcie się w rysowaniu! W ...

Bakwiry

BAKWIRYRODZINNA GRA PLANSZOWA, 2 - 4 GRACZY, WIEK 7+, CZAS ROZGRYWKI OK. 50 MIN.Bakwiry to niebezpieczne intruzy, które zagrażają naszemu organizmowi. Bakwiry są tak małe, że nie widzimy ich gołym okiem. Na szczęście mamy ich d...
69,95 zł

Tajniacy Obrazki

Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna!Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!Dwóch Szefów przec...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!