Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Controlling w instytucjach kultury

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,90 zł
47,41
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,49 zł
Stan magazynowy:Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Controlling w instytucjach kultury

Instytucje kultury (filharmonie, muzea czy teatry) stanowią – z punktu widzenia finansów i rachunkowości – specyficzne „firmy” łączące racjonalność ekonomiczną z misją społeczną i kulturalną. Aspekt finansowy jest często niedoceniany w działalności krajowych instytucji kultury. Na podstawie wyników analiz polskich instytucji kultury autor przedstawia model controllingu wspierający proces zarządzania tymi nietypowymi „firmami”. Ponadto autor prezentuje w książce zrównoważoną kartę wyników, budżet oraz rachunki kosztów dostosowane do potrzeb tych specyficznych „firm”. Książka stanowi oryginalny i unikalny wkład w poznanie i ulepszenie mechanizmów finansowego zarządzania w instytucjach kultury. Autor jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788375617016
  • Liczba stron: 322
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    49,90 zł

    Czy kultura ma znaczenie?

    Od lat 50. XX wieku japońskie przedsiębiorstwa produkcyjne i stosowane w nich metody zarządzania były źródłem fascynacji badaczy zarządzania, a w latach późniejszych – zazdrości praktyków. Mimo usilnych starań wiele przedsięb...

    Albo albo Kultura uzależnień 2/2015

    Kultura uzależnień, efekt imago i rytuał ofiary - Zenon Waldemar DudekMężczyzna na drodze samopoznania - Tomasz RogalińskiBojowniczki i samobójczynie - Ewa Machut-MendeckaDemony humanistyki oświeconej - Tomasz Olchanowski

    Emocje w kulturze

    Nowatorska antologia, której celem jest zapoznanie polskiego czytelnika z dotychczas nietłumaczonymi na język polski tekstami z zakresu antropologii emocji. Tom składa się z artykułów prezentujących oryginalne interdyscyplinarne ujęcie te...

    Prawo wobec kultury i sztuki

    W publikacji zaprezentowano wyzwania, przed którymi staje prawo regulujące sferę kultury i sztuki. Autorzy poruszają zagadnienia kodeksów etycznych, dziedzictwa kulturowego, digitalizacji i udostępniania dorobku kulturowego, a także opisu...
    16,80 zł

    Zanim powstała kultura

    Podstawy koncepcji polskiej polityki wschodniej głoszonej przez Jerzego Giedroycia w okresie powojennym ukształtowały się przed rokiem 1939 na łamach redagowanych przez niego periodyków ,,Buntu Młodych" i "Polityki". Kluczową rolę...

    Chuligani a kultura futbolu w Polsce

    Książka przedstawia zjawisko agresywnego zachowania kibiców piłki nożnej, które w ostatnich latach stało się szczególnie ważnym problemem społecznym nie tylko w Polsce.Autor omawia:zmiany wizerunku polskich kibiców piłki...
    89,00 zł

    Controlling operacyjny

    „Controlling operacyjny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przeds...
    31,50 zł

    Człowiek w kulturze kultura w człowieku Tom 1

    Naukowa dyskusja nad zjawiskami kultury współczesnej jest uniwersalna i cenna poznawczo. Kultura jest paradygmatyczną, utrwaloną częścią życia społecznego, choć współcześnie spotykamy się z rozmyciem definicyjnym jej jednolitej koncepcji....

    Kulturoznawstwo czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej

    Kulturoznawstwo, czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej„Autor podejmuje w książce fundamentalne kwestie dotyczące kultury współczesnej, takie m.in. jak kultura społeczeństwa masowego, kultura społeczeństwa konsumpcyjnego, ...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!