Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Hippo(Gra planszowa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 36,95 zł
29,79
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,16 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Hippo

Czy hipopotamy są groźne? W grze Hippo nie musisz obawiać się hipopotama. To nie on jest Twoim zagrożeniem, tylko pozostali gracze. Twoje zadanie? Wrzucić do basenu wszystkie swoje piłki. Utrudnienie? Nie wszystkie piłki zmieszczą się w wodzie.

Spiesz się, ponieważ wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się swoich piłek. Możecie jednak liczyć na pomoc Hippo pływającego w basenie, bo on zbierze i chwyci tyle piłek ile tylko mu wrzucicie do wody.

Gra Hippo uczy poprzez zabawę dodawania w zakresie do dwunastu oraz rozplanowywania swoich zasobów w postaci wykorzystania wyniku wyrzuconego na trzech kostkach. Ta gra trzyma w napięciu do samego końca!

Wiek: 6-99
Liczba graczy 2-4
czas: 15 min.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Xplore Wynalazki, które zmieniły świat

Poznajcie niesamowite małe i duże wynalazki, dowiedzcie się, kiedy i dlaczego powstały i jak zmieniły nasz świat! Pytania do quizów są podróżą przez wieki, dzięki której dzieci poznają historię techniki i wynalazców oraz zdo...

Kieszonkowiec logiczny Dzika logika (12+)

Pewien gospodarz hoduje zwierzęta. Ma tylko krowy i gęsi, ale nie może doliczyć się swojej menażerii. Gdy liczy głowy, wychodzi 20 zwierzaków, gdy liczy nogi - 50. Ile w takim razie jest krów w gospodarstwie?Kieszonkowiec logiczny D...

Przygoda na safari

Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się te...

Zamek Kasteliny

Hurrra! Odnaleźliśmy magiczny zamek księżniczki Kasteliny. Zobaczcie, jak coś błyszczy w oddali. Widzicie? Czy to klejnoty? Tak! To z pewnością drogocenne szafiry, szmaragdy, rubiny i cytryny!W "Zamku Kasteliny" zdobyć skarb mogą ...

Disney Frozen 2 Ludo Snakes&Ladders

ChińczykKlasyczna gra dla całej rodziny. Zaprowadź jako pierwszy wszystkie swoje pionki do bazy. Kto będzie miał więcej szczęścia w rzutach kostką?Węże i drabinyWybierzcie swoje pionki i ruszajcie do wielkiego wyścigu. Na plansz...
22,99 zł

Trefliki poznają: Warzywa i owoce

Trefliki poznają: Warzywa i owoce to gra edukacyjna, która w zabawny sposób pomaga poznać warzywa i owoce. Ćwiczy zdolności poznawcze, spostrzegawczość i logiczne myślenie. Pomaga również rozwijać słownictwo i ćwiczy koncentrację. ...
17,09 zł

Top Trumps Poznań

Gra Top Trumps to coś więcej niż karty! To znana od 50 lat na całym świecie rozgrywka, którazaangażuje każdego, bez względu na wiek i zainteresowania. Edycji kart Top Trumps powstały tysiące, od edycji miejskich po sportowe. W Polsce rekor...

Hippo display 8 sztuk

Czy hipopotamy są groźne? W grze Hippo nie musisz obawiać się hipopotama. To nie on jest Twoim zagrożeniem, tylko pozostali gracze. Twoje zadanie? Wrzucić do basenu wszystkie swoje piłki. Utrudnienie? Nie wszystkie piłki zmieszczą się w wodzie. <...

Disney uczy Elmele słówka

Gra edukacyjna dla dzieci od 6 lat. Ciekawe i urozmaicone zadania pozwalają dziecku ćwiczyć pisanie liter, utrwalają alfabet oraz wzbogacają słownictwo.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!