MENU
PWN wspiera profesjonalistów

How To Get Instant Trust, Belief, Influence, and Rapport!

(Książka)

13 Ways To Create Open Minds By Talking To The Subconscious Mind

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 51,13 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,13 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

46,02
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

How To Get Instant Trust, Belief, Influence, and Rapport!

Why canít we convince others? And why wonít people listen?

We say great things to people. We offer great products to prospects. We share our vision and passion with others.

And they donít believe us, they donít buy, and they donít share our vision and passion.

We say great things, but people donít believe us or act on our message. Why?

Well, we donít need more good things to say. Instead, we need to learn how to get people to believe and trust the good things we are saying already.

Itís not about the price. Itís not about the salesmanís breath. It is not about the leaderís PowerPoint presentation.

It is all about the magical first few seconds when we meet people.

What happens?

In the first few seconds, people make an instant decision to:

1. Trust us. Believe us.

Or, in the first few seconds, people make an instant decision to:

2. Turn on the salesman alarm. Put on the ìtoo good to be trueî filter. Be skeptical. Look for ìthe catch.î

This decision is immediate, and unfortunately, usually final.

Tom 'Big Al' Schreiter shows us exactly how to build a bond of trust and belief with prospects in seconds.

How? By talking directly to the decision-making part of the brain, the subconscious mind.

In this book, ìHow To Get Instant Trust, Belief, Influence And Rapport! 13 Ways To Create Open Minds By Talking To The Subconscious Mind,î we will learn easy four- and five-word micro-phrases and simple, natural techniques that you can master within seconds. Yes, this is easy to do!

Our message should be inside of other peopleís heads, not bouncing off their foreheads. Our obligation is to get our message inside of their heads so they will have options and choices in their lives.

Now, if we canít get people to trust and believe our message, then we will effectively be withholding our message from them.

Use these short, easy, tested, clear techniques to build that instant rapport with other people. Then, everything else is easy.

If you are a leader, a salesman, a network marketer, an influencer, a teacher, or someone who needs to communicate quickly and efficiently, this book is for you.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

46,80 zł
52,00 zł

How to Win Friends and Influence People

The most famous confidence-boosting book ever published; with sales of over 16 million copies worldwideMillions of people around the world have improved their lives based on the teachings of Dale Carnegie. In How to Win Friends and Influenc...
29,76 zł
40,00 zł

After Chopin. The influence of Chopin’s music on european composers up to The First World War

Książka zawiera rozszerzone wersje referatów wygłoszonych na VIII Międzynarodowej Konferencji Chopinologicznej, która odbyła się w grudniu 2008 roku w Warszawie.
111,59 zł
150,00 zł

Chopin 1810-2010. Ideas-Interpretations-Influence (t. I, t. II)

Księga pokongresowa Chopin 1810–2010. Ideas – Interpretations – Influence zawiera materiały z III Międzynarodowego Kongresu Chopinologicznego (zorganizowanego w Warszawie przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina i trwającego od 25 lu...
44,10 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
76,12 zł
87,00 zł

This is Marketing

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and p...
135,04 zł
150,04 zł

Who Do You Trust?

A perfect sunny day, a family celebration, a heart-stopping hour that changes everything...Dana has all she ever wanted - a husband she loves, her four-year-old daughter Kelsey who is the apple of her eye, and another baby ...
87,98 zł
97,75 zł

The Beginner's Instant Pot Cookbook

An Instant pot is just a single appliance with multifunctional features. It can perform the task of the steamer, electric pressure cooker, warming pot and rice cooker.It speeds up the cooking process by using 70 percent less ...
116,10 zł
129,00 zł

Models of Influence

Nigel Barker—fashion authority, photographer, and host of Oxygen's The Face—presents 50 of the most influential models from the 1940s to today through a wealth of full-color photographs from the world's most renowned fashion photographers a...
91,00 zł
101,11 zł

The Art of Influence

Imagine breaking through the barricade of self-doubt and stepping into the life that was divinely designated for you.In The Art of Influence: Inviting Success into Every Area of Your Life, bestselling author and award-winning filmmak...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!