Jak zbudować silną markę na instagramie. Praktyczny przewodnik pozyskiwania klientów
Jak zbudować silną markę na Instagramie to ponad 80 stron pomocnych wskazówek i porad.
Od Autorki:
„Chciałam, aby ten e-book miał w sobie wszystko i odpowiadał na pytania firmy, która już ma Instagrama, ale również, aby był dla takiej firmy, która jeszcze nie ma konta, a chciałaby je posiadać tylko nie wie, jak się do tego zabrać. Na rynku jest kilka pozycji e-booków, które opisują Instagrama, jednak są to pozycje, które są skierowane tylko do zwykłych użytkowników. Brakowało e-booka, który skierowany jest dla firm i ich potrzeb. Przed Tobą jest pozycja, która jest dedykowana dla Ciebie, do firmy i będzie podpowiadać ci konkretne działania i rozwiewała wszelkie wątpliwości.
Zanim napisałam tego e-booka doradzałam wielu firmom, które zaczynały swoją przygodę z Instagramem i stąd narodził się pomysł, by wszystkie te porady zawrzeć w tym e-booku. Jest to wiedza, którą zdobywałam przez 3 ostatnie lata, czyli od 2017 roku. „
Książka jest zbiorem informacji, jak pozyskiwać klientów poprzez Instagrama zarówno dla tych, co dopiero rozpoczynają swoją przygodę z Instagramem, jak i dla kont, które chcą powiększyć grono swoich odbiorców. Co da Ci ten e-book?:
- SAM BĘDZIESZ ROZBUDOWYWAĆ SWOJE KONTO I NIM ZARZĄDZAĆ
- ZAOSZCZĘDZISZ PIENIĄDZE I CZAS
- ZYSKASZ NOWOCZESNE KONTO I PRZYCIĄGNIESZ NOWYCH KLIENTÓW
Gdy nie masz jeszcze konta firmowego na Instagramie:
1. Poznasz obsługę Instagrama od A do Z (cała śmietanka techniczna)
2. Stworzysz swój wymarzony profil na Instagramie
3. Poznasz podstawy zarządzania swoim kontem na Instagramie
Gdy masz już konto firmowe na Instagramie:
1. Rozwiniesz swoje konto o nowych obserwujących
2. Zyskasz aktywnych klientów zainteresowanych Twoją firmą
3. Wyprzedzisz swoją konkurencję
E-book, składa się z trzech części:
- z pierwszej: podstawy Instagrama, która opowiada o ogólnych zasadach obsługi konta
- z drugiej, która opisuje, jak pozyskiwać aktywnych obserwujących
- trzeciej, jak budować silną markę w świecie Instagrama
CO OTRZYMUJESZ?
- PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ I SAME KONKRETY
- INSPIRUJĄCE POMYSŁY DLA TWOJEGO BIZNESU
- EFEKTY JUŻ W PIERWSZYM MIESIĄCU
O Autorce:
Zanim napisała e-booka: „Jak stworzyć silną markę na Instagramie” doradzała wielu firmom, które zaczynały swoją przygodę z Instagramem. Jest to wiedza, którą autorka zdobywała przez 3 ostatnie lata, czyli od 2017r. Sama prowadzi swoje firmowe konto na Instagramie: Portal Rodzinny BabyGo #babygo (@babygo.portal) • Zdjęcia i filmy na Instagramie.
Autorka stworzyła ten e-book, ponieważ wie, jak ważne jest, by firma wciąż rozwijała skrzydła. Instagram jest od tego, by dzięki niemu budować silną markę biznesową. Autorka jest przekona, że Instagram jest prosty w obsłudze i pokochasz go tak samo jak ona, gdy zapoznasz się z wiedzą zawartą w e-booku.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8166-175-1
- Liczba stron: 72
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.