Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kreatywna reklama(Miękka)

Tytuł oryginalny: The Fundamentals of Creative Advertising

4.70  [ 3 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kreatywna reklama

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301150280
  • EAN: 978830115028002
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 20.0x23.0cm
  • Waga: 0.65kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Recenzja w: Magazine Business Centre Club nr 9/2007
213.1 KB
(PDF)
Recenzja w: PulsBiznesu nr 136/2007
191.1 KB
(PDF)
Recenzja w: Przegląd nr 28/2007
256.1 KB
(PDF)
Recenzja w: Manager Magazin nr 9/2007
259.8 KB
(PDF)
Recenzja w: Magazyn Literacki Książki nr 8/2007
185.9 KB

    Polecamy

    Inne z serii

    Recenzje (1):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    katarzyna
    Dodano: 11.07.2009 01:14:19

    Genialna publikacja! Uczy, inspiruje, pozwala ćwiczyć kreatywność! Moja biblia w pracy i w domu!!!

    Ocena: