MENU

Królowe strategii

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Królowe strategii

Na szachownicy są dwie – czarna i biała – najsilniejsze figury, które mają nieograniczone możliwości działania. Królowe, bo o nich mowa, nie występują od razu przed szereg – czekają na rozwój sytuacji i obserwują potyczki innych bierek. W książce, którą trzymasz przed sobą, królowych jest aż 11, a każda z nich to prawdziwa mistrzyni strategii, która dzieli się z czytelnikami swoją historią, doświadczeniem, wiedzą i inspiracją. Nie jest to poradnik szachowy, choć inicjatorzy tej książki – Adrianna Staniszewska i Michał Kanarkiewicz – są zapalonymi szachistami i właścicielami szkół szachowych. Ta publikacja pomoże Ci spojrzeć na Twoje życie z różnych perspektyw i zmobilizuje do zmian, które już dawno czekają na wdrożenie. Nie zastanawiaj się dłużej, Królowe strategii zaskoczą Cię metodami, które pomogły im rozwinąć własne biznesy. Początki bywają trudne – szachowe debiuty nie zawsze prowadzą do mata – dlatego tak ważna jest taktyka i konsekwencja. Wypracuj ją z nami!

Dzięki tej książce:
1.Poznasz siłę pozytywnego komunikatu.
2.Wypracujesz nawyki pokonywania własnych lęków i ograniczeń.
3.Będziesz mieć okazję, by zająć się planowaniem budżetu i tworzeniem buforu finansowego.
4.Uświadomisz sobie, że z każdej sytuacji można wyjść z twarzą, trzeba tylko podjąć decyzję, by nie trwać w czymś, co Cię męczy.
5.Narzucisz sobie większą dyscyplinę, wyznaczysz cele i daty ich realizacji.
6.Stworzysz strategię marki osobistej.
7.Przekonasz się, że warto żyć z pasją, bo autentyczność jest pożądanym wyróżnikiem.
8.Przygotujesz się do zarządzania zmianą.
9.Zrozumiesz, co robisz źle, jeśli Twoje relacje biznesowe nie ulegają monetyzacji.
10.Odkryjesz moc tkwiącą w Twoim potencjale.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788394999834
  • EAN: 9788394999834
  • Liczba stron: 178
  • Wymiary: 15.0x21.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

50,56 zł
64,00 zł

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu at...
49,12 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
53,91 zł
59,90 zł

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć si...
14,18 zł
15,75 zł

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...
46,92 zł
69,00 zł

Strategia UX

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej ...
38,98 zł
45,00 zł

Strategie radzenia sobie z tremą w kształceniu muzycznym oraz w zawodzie muzyka

Trema stanowi najbardziej specyficzną trudność doświadczaną przez osoby podejmujące się praktycznego muzycznego wykonawstwa, zarówno na poziomie szkolnym, akademickim, jak i zawodowym. W książce Czytelnik znajdzie podstawowe informacje o struktu...
73,72 zł
89,90 zł

Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi

Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej efektywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie przyszłych świadczeń emerytalnych. Intencją autora by...
50,74 zł
59,00 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. ...
42,14 zł
49,00 zł

Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji

Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!