MENU

Mała Akademia

(Gra komputerowa)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Producent: L.K. Avalon

  • Typ oprawy: kartonowa foliowana

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mała Akademia

Mała Akademia

KLASY 2 i 3 SZKOŁY PODSTAWOWEJ
7-10 lat




Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym.

MAŁA AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności.

Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.
Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.


Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:

Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.

Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji.

Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.

Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.

Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.

Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków – masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów.

Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy – balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków.

Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu.

Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10.

  • Kategorie:
    1. Gry komputerowe
  • Język wydania: polski
  • EAN: 5907595771375
  • Wymiary: 19.3x14.0
  • Waga: 0.16kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

21,78 zł
29,99 zł

Mądra Głowa 6-8 lat Sprytny uczeń

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz ...
23,58 zł
29,99 zł

Mądra Głowa 8-10 lat Junior na medal

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a ...
15,31 zł
29,90 zł

The Flame in the Flood

GRA DYREKTORA ARTYSTYCZNEGO BIOSHOCK I WSPÓŁTWÓRCÓW HALO, GUITAR HERO I ROCK BAND!The Flame in the Flood to postapokaliptyczny survival. Gracz wciela się w postać młodej, zaradnej dziewczyny imieniem Scout, walczącej o ...
21,78 zł
29,99 zł

Mądra Głowa 7-9 lat Akademia bystrzaka

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz ...
21,78 zł
29,99 zł

Zabawa i Nauka: Inteligencja 4-8 lat

Zestaw gier gwarantujących pełny rozwój umysłowy dzieci w wieku 4-8 lat. Ćwiczenia umysłu i pamięci wyzwalające drzemiące w dzieciach zdolności. W bezstresowy sposób gry uczą myśleć logicznie i zapamiętywać. Rozwijają potencjał umysłowy...
23,58 zł
29,99 zł

Zabawa i Nauka: Literki cyferki 4-7 lat

Przygotowany we współpracy z pedagogami zbiór gier matematycznio-językowych. Gry uczące czytać i liczyć przeznaczone dla dzieci w wieku 4-7 lat. Gry uczą znajomości liter, cyfr, liczb i wyrazów. Kształtują umiejętność licz...
50,79 zł
69,90 zł

Karaoke Dla Dziewczynek (nowa edycja) z mikrofonem (PC-DVD)

KARAOKE DLA DZIEWCZYNEKProgram zawiera aż 50 specjalnie wybranych, polskich piosenek dla dziewczynek w wersjach karaoke! W repertuarze wiele przebojów z filmu Kraina Lodu! Super zabawa w śpiewanie znanych przeboj&oa...
47,18 zł
59,99 zł

Matematyczne Przygody (PC)

MATEMATYCZNE PRZYGODY Nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Zawiera serię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności, dopasowane do podstaw programowych nauki m...
39,33 zł
49,99 zł

Mądra Głowa Przedszkolak

Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład ł&oacut...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!