MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Managing Service Excellence

(Książka)

The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 138,13 zł
Najniższa cena z 30 dni: 138,13 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

124,32
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Managing Service Excellence

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization’s enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy—a philosophy and culture that show customers that they are the reason you are in business in the first place? As this book reveals, we are all in the business of serving customers, whether they be external or internal to your organization. It therefore behooves each of us to understand and practice the principles of service excellence.

Managing Service Excellence is a comprehensive guidebook for creating and maintaining a customer-centric organization. Through chapters focusing on specific skill sets, real-world examples, and review questions, this book details how to create a satisfied customer and keep them for life. In clear, accessible language, Crutcher covers every aspect of service—from effective planning, communication, teaming, and coaching strategies, to managing change, strengthening critical thinking and problem-solving skills, and leveraging customer feedback to drive business improvement and innovation. With extensive experience in C-level and higher education roles, Crutcher helps us understand what customers really want and need, what drives their individual behavior, and how to best customize our service approach accordingly.

In a world where technology is constantly changing the business landscape, this book serves as a timeless resource on the fundamentals of customer service. There will never be a substitute for the competitive advantage that integrity, competence, and relationship-building provide. As Crutcher writes, “If you build it, they will come” may work in the movies, but in real life, success requires a consistent effort in the field of customer service. Managing Service Excellence provides the keys.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

142,11 zł
157,90 zł

Supply Chain Excellence

Companies are struggling to streamline their production process across constantly evolving departments. Discover the rigorous Supply Chain Operation Reference (SCOR) model for achieving the highest level of success--company-wide alignment.
194,52 zł
216,13 zł

Civil Service Reform Program Implemetation and Customer Satisfaction

On Weber`s Book about bureaucratic administration....(1913-1922),may 20,1922) he mentioned how the ideal type bureaucratic administration had negative and positive impact on the implementation of new civil service idea in the government office on servi...
510,61 zł
567,34 zł

Measurement of Service Quality in Banking Sector

This research aims at measuring the service quality in public and private banking sector in Madurai and Virudhunagar districts of Tamilnadu state and identifying its relationship to customer satisfaction and behavioral intention. The study was conducte...
66,61 zł
74,01 zł

The Secret Service Of The Confederate States In Europe, Or, How The Confederate Cruisers Were Equipped (Volume Ii)

The Secret Service Of The Confederate States In Europe, Or, How The Confederate Cruisers Were Equipped (Volume Ii) has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base f...
475,85 zł
528,72 zł

Improvement of the emergency medical care service

Improvement of emergency medical care is one of the priority scientific and practical tasks of public health. The ambulance service remains one of the most demanded and the most problematic areas of it. The paper gives an overview of the current state ...
573,14 zł
636,82 zł

Managing Local Government

Managing Local Government: An Essential Guide for Municipal and County Managers offers a practical introduction to the changing structure, forms, and functions of local government...
168,62 zł
187,36 zł

Managing Organizational Conflict

Conflict in business and personal relationships is inevitable--much of the success of companies depends on how well they respond to it. Developing rapport, collaboration and cooperation hinges on positive conflict management strategies that stimulat...
32,87 zł
36,52 zł

Register of the Department of State; containing a list of persons employed in the department and in the diplomatic, consular and territorial service of the United States, with maps showing where the ministers and consuls are resident abroad

This book has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base for future generations. So that the book is never forgotten we have represented this book in a print forma...
64,31 zł
71,46 zł

Mining New Gold-Managing Your Business Data

Data 1. What is the data? 2. Can data be validated? Is it accurate? 3. How do we store the data? 4. Is there a way to make money on the data? 5. How does changing expectations of data change your company’s future?...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!