MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Modelowanie organizacji procesowej - Outlet

(Miękka)
5.00  [ 2 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Modelowanie organizacji procesowej - Outlet

Największą zaletą książki jest jej praktyczny aspekt.

Jest to kompendium wiedzy o identyfikacji i modelowaniu procesów zachodzących w różnych przedsiębiorstwach. Odwołuje się do stworzonej przez APQC metodyki Process Classification Framework, opisując:
· strukturę modelu,
· kategorię procesów,
· hierarchię procesów.

Omówiono w niej narzędzie identyfikacji procesów przydatne dla każdego, kto podejmuje się opisania przedsiębiorstwa poprzez pryzmat procesów w nich zachodzących. Zaprezentowany jest także przykład innego narzędzia, zaprojektowanego przez firmę Philips w celu doskonalenia procesów.

Modelowanie organizacji procesowej podpowiada, jak zidentyfikować procesy, jak je doskonalić. Narzędzia zaprezentowane w książce mogą być zastosowane we wdrożeniach systemów ERP czy ISO, można z nich również skorzystać podczas zajęć dydaktycznych dla przyszłych ekonomistów .

Bardzo cenna jest propozycja tłumaczeń na język polski terminów dotyczących wielu obszarów działalności gospodarczej, przedstawionych w sposób spójny i kompleksowy. Przyczyni się to z pewnością do dyskusji o sposobie ujmowania złożonych zjawisk prezentowanych w innych publikacjach często skrótowo i wycinkowo. Wielkim wyzwaniem dla autorów było zaproponowanie tłumaczenia łączącego w sobie zwyczajowe praktyki, zapożyczenia angielskie i poprawną polszczyznę.

Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zajmujących się zagadnieniami procesowego ujęcia przedsiębiorstwa - do ludzi biznesu:
· analityków biznesowych wspierających proces wdrażania systemów informatycznych zarządzania,
· osób wdrażających i certyfikujących ISO,
· kadry zarządzającej, korzystającej z nowoczesnych metod zarządzania opartych na monitoringu i doskonaleniu procesów;

a także do kadry nauczycielskiej, szkoleniowej – dla nich może stanowić doskonałe wsparcie w procesie nauczania o nowoczesnych metodach zarządzania, a studentom może ułatwić zrozumienie procesowej specyfiki organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!