MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

NLP w biznesie - Outlet

(Miękka)

Techniki skutecznego przekonywania

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

NLP w biznesie - Outlet

Programowanie neurolingwistyczne najpierw było techniką terapeutyczną, a później znalazło zastosowanie w biznesie. Obecnie zdobycze NLP służą też do kierunkowania świadomego rozwoju. W praktyce NLP opiera się na kilku filarach. Są to budowanie świadomości wzorców myślowych, doskonalenie komunikacji oraz modelowanie strategii osiągania celów. Wszystkie te elementy można stosować na różne sposoby, aby na przykład podnosić jakość relacji, poprawiać skuteczność oddziaływania i uzyskiwać większą kontrolę czy budować świadomość podejmowanych wyborów.

To czwarte, uzupełnione i rozszerzone wydanie bestsellerowej książki poświęconej praktycznemu stosowaniu NLP w pracy zawodowej. Nie ma tu niezrozumiałego żargonu, za to jest klarowne wyjaśnienie koncepcji NLP w sposób gotowy do zastosowania w kontekście wpływania na ludzi, komunikacji, negocjacji, pracy zespołowej i szkoleń. W tym wydaniu omówiono sporo nowych ważnych zagadnień, takich jak humor, czyste pytania czy metakomunikaty. Od nowa napisano rozdział dotyczący modelowania życia i modelu TOTE. Poszczególne zagadnienia zostały bogato zilustrowane przykładami stosowania NLP w pracy. Nie zabrakło licznych porad, ćwiczeń i wskazówek - aby ułatwić naukę, poprawić kreatywność, udoskonalić komunikację i wzmocnić swój wpływ na innych!

W tej książce między innymi:

czym jest i jak działa NLP
wzorce myślenia, filtry, metakomunikaty
doskonalenie siebie i programowanie swojej szczęśliwej przyszłości
kierowanie ludźmi za pomocą NLP
rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, ukierunkowanie na cel
NLP. Zrozum, jak wpływasz na ludzi. Naucz się wpływać skuteczniej.
O autorze
Sue Knight jest trenerem NLP. Uczestnikom swoich szkoleń pomaga rozwijać zdolności przywódcze i poprawiać wyniki w życiu zawodowym i prywatnym. Prowadzi konferencje i seminaria NLP na całym świecie. Jest autorką pięciu książek, w tym bestsellera NLP Solutions.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!