MENU

Neuroshima Konwój 2.0

(Gra planszowa)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Gliwice, 2016

  • Producent: Portal Games

  • Typ oprawy: kartonowa foliowana

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Neuroshima Konwój 2.0

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.
Konwój jest grą asymetryczną – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do Nowego Jorku i obrócić go w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…
Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.
Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

Zawartość pudełka:
35 kart talii Molocha (63x88mm),
35 kart talii Posterunku (63x88mm),
5 plansz Miast,
żetony,
instrukcja

Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2
Czas rozgrywki: 30 minut

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

19,72 zł
25,42 zł

Piraci Dziki zachód

"Piraci" i "Dziki zachód" to dwie gry planszowe, oparte na bardzo prostych zasadach. W tych grach wygrywa ten, kto pierwszy kto pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu trasy. Po drodze gracze napotykają na wiele ...
63,22 zł
89,95 zł

Neuroshima Last Aurora: Lodowa Stal

Lodowa Stal to dodatek do Neuroshimy Last Aurory, niemal już kultowej, kompetytywnej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Na waszej drodze do lodołamacza pojawił się nowy wróg — Klan Asgaror. Ma świetną broń i jeszcze lepsze panc...
87,28 zł
124,15 zł

Neuroshima Last Aurora Przebudzenie Molocha

Uwaga! To nie jest samodzielna gra!Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora. Dodatek Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha wprowadza nowe karty i zasady, w tym: nowy...
31,89 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 Mephisto

Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dob...
33,98 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 - Steel Police

Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychik...
18,21 zł
24,90 zł

Dzieci kontra Rodzice Dobre maniery

Kto pierwszy podaje rękę? Kiedy mówimy "Dzień dobry!"? Kiedy należy zdejmować buty? Dobre maniery to wesoła gra, dzięki której dowiecie się wielu ciekawych rzeczy o dobrych manierach w różnych sytuacjach życiowych. ...
48,05 zł

Od stóp do głów

Od stóp do głów to pełna wyzwań rozrywka ruchowa dla wszystkich. Wystarczy zakręcić strzałką na tarczy i wybrać odpowiednią kartę z zadaniem. Zestaw świetnie sprawdzi się w domu i przedszkolu!
21,78 zł
29,99 zł

SłowoStworki

Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literę i należących do określonej kategorii (na przykład: miasto na literę M). Wszyscy gracze jednocześnie wymyślają słowa, co zapewnia wielkie emocje podczas gry!W serii...
33,98 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 Dancer

Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontro...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!