MENU

Neuroshima: Mistrz Gry ^2

(Gra planszowa)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Neuroshima: Mistrz Gry ^2

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.

Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.

Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.

Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.

Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.

Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.

Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.

Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

22,49 zł
24,35 zł

Lisciani Im A Genius Mistrzowie z Nauk Przyrodniczych

"Mistrzowie z... to edukacyjna gra karciana, w którą może grać od 2 do 4 graczy. Jedna partia trwa około 20 minut. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy zdobędzie 5 kart, poprawnie odpowiadając na pytania.Mistrzowie z&he...
40,33 zł

Mistrz ortografii Gra edukacyjna

Zestaw zawiera:70 dwustronnych tafelków70 dwustronnych kartonikówinstrukcję.Liczba graczy 1-4Wiek 6+
31,89 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 Mephisto

Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dob...
87,28 zł
124,15 zł

Neuroshima Last Aurora Przebudzenie Molocha

Uwaga! To nie jest samodzielna gra!Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora. Dodatek Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha wprowadza nowe karty i zasady, w tym: nowy...
40,49 zł
44,28 zł

Ludoteca Mistrz szachów

Kolekcja obejmuje trzy wielkie gry o tysiącletniej tradycji. Rzuć wyzwanie przyjaciołom w klasycznej grze strategicznej. W komplecie ilustrowany przewodnik napisany przez instruktorów Włoskiej Federacji Szachowej. Poznaj historię szachów ...
33,98 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 - Steel Police

Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychik...
22,24 zł
24,35 zł

Lisciani Im A Genius Mistrzowie z Polskiego

"Mistrzowie z... to edukacyjna gra karciana, w którą może grać od 2 do 4 graczy. Jedna partia trwa około 20 minut. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy zdobędzie 5 kart, poprawnie odpowiadając na pytania.<br>Mistr...
33,98 zł
39,95 zł

Neuroshima Hex 3.0 Dancer

Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontro...
40,33 zł

Gra Mistrz mnożenia

Twoje dziecko nie lubi liczyć? Męczy go bezowocne wkuwanie tabliczki mnożenia? Krzywi się kiedy słyszy słowo matematyka? Gra „Mistrz mnożenia” pozwoli mu raz na zawsze uporać się z tymi problemami. Dzięki zabawie w przystępny i przyjemny sp...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!