Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym
Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Marketing
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Prawo i administracja
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Prawo i administracja »
-
Prawo »
-
Działy prawa »
-
Prawo o dostępie do informacji, Prawo prasowe
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Marketing
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Prawo i administracja
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Prawo i administracja »
-
Prawo »
-
Działy prawa »
-
Prawo o dostępie do informacji, Prawo prasowe
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788326948800
-
EAN:
9788326948800
-
Liczba stron:
76
-
Wymiary:
16.0x23.2
-
Waga:
0.14kg