MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Postępowanie administracyjne po nowelizacji w pytaniach i odpowiedziach - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Postępowanie administracyjne po nowelizacji w pytaniach i odpowiedziach - Outlet

Publikacja stanowi zbiór odpowiedzi na pytania dotyczące zasad prowadzenia postępowania administracyjnego po dużej nowelizacji z czerwca 2017 r. Znaczna ilość nowych, a także zmienionych przepisów, budzi wiele wątpliwości dotyczących prawidłowego stosowania prawa. Książka oferuje odpowiedzi na wiele z tych pytań, stanowiąc pożyteczne narzędzie dla osób odpowiedzialnych za prowadzenie postępowania administracyjnego, a także za wydawanie decyzji administracyjnych. Poruszane w książce problemy dotyczą całkiem nowych instytucji prawnych wprowadzonych do postępowania administracyjnego, jak i tych, które zostały zmienione.

Nowelizacja ustawy z 14.6.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1257) wprowadzona na mocy ustawy z 7.4.2017 r. o zmianie ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017 r. poz. 935) doprowadziła do największych od kilku lat zmian w procedurze administracyjnej. Oprócz zmiany szeregu istniejących już instytucji prawnych, nowelizacja wprowadziła także zupełnie nowe rozwiązania, jak choćby możliwość polubownego załatwienia sprawy przed organem administracji publicznej w drodze mediacji, milczące załatwienie sprawy, czy postępowanie uproszczone.

Z uzasadnienia do projektu nowelizacji wynika, że głównymi celami ustawodawcy była chęć usprawnienia postępowania administracyjnego, zmniejszenie ilości rozstrzygnięć kasatoryjnych, czy wprowadzenie bardziej partnerskiego podejścia administracji do obywateli. Z pewnością jednak, pomimo zamiarów ustawodawcy, tak istotne zmiany wprowadzone jednorazowo muszą powodować wątpliwości co do prawidłowego stosowania nowych przepisów. Niniejsza publikacja zawiera odpowiedzi na wątpliwości, które pojawiają się w związku ze stosowaniem nowych przepisów prawnych wprowadzonych do postępowania administracyjnego, jak i tych, które zostały jedynie zmienione.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!