MENU

Programowanie z krabem

(Gra planszowa)

Wielkoformatowa gra logiczna do zabawy na dywanie

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Programowanie z krabem

Nauka programowania w przedszkolu jest prosta

Co oznacza nauka programowania w przedszkolu? Czy mamy uczyć dzieci myśleć jak komputer? Wręcz przeciwnie! Chodzi o to, żeby dzieci nauczyły się korzystać z pewnych nawyków myślowych, które są niezbędne w informatyce, ale w jakimś stopniu są obecne od dawna w codziennym i zawodowym życiu większości z nas. Właśnie na tym polega programowanie w przedszkolu na nauczeniu dzieci dostrzegania i rozmienia działań, które można rozłożyć na pojedyncze elementy oraz nauczyć ich planowania, przewidywania oraz wnioskowania.

Programowanie w przedszkolu to przede wszystkim umiejętność dedukcji, myślenia analitycznego i algorytmicznego.
Programowanie w ruchu - krab

Gry i zabawy ruchowe – sprawdzony sposób na naukę w przedszkolu
Podstawowym miejscem zabaw jest dywanik i gry wielkowymiarowe, na których cała grupa może się swobodnie poruszać. Gry i zabawy ruchowe:
uczą rozwiązywania problemów – wykorzystując takie umiejętności jak przypisywanie znaczenia do znaku, znajdowanie rytmów, znajdowanie prawidłowości, rozumienie związków przyczynowo-skutkowych, rozumienie kolejności zdarzeń, odwracanie operacji;
wspierają samodzielne lub zespołowe rozwiązywanie problemów, pozwalają uczyć się na błędach i uczyć się dzieciom od siebie nawzajem;
wspomagają indywidualizację – zadania przydzielane są różnym dzieciom i różnym zespołom, tak żeby wszystkie dzieci były aktywne na każdych zajęciach i przyjmowali role adekwatne do ich możliwości.
Jak grać i uczyć jednocześnie programowania?
Pan Krab poprowadzi nas przez osiem zabaw rozwijających umiejętności niezbędne do logicznego myślenia. Pan Krab rusza się… jak krab – nie obraca się ale może chodzić w czterech kierunkach. Krab ma też przyjaciół, którzy lubią mu przeszkadzać. Na kamienistej plaży spotkamy panią Żabkę, panią Agamę, pana Kruka a w morskiej rafie koralowej pana Ślimaka, panią Murenę, panią Meduzę i panią Ośmiornicę – każde ze zwierząt ma nieco inny sposób ruszania się. Na szczęście nie musimy ich pamiętać, bo są zaznaczone kropkami.

W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba dyplom.

W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli – nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba certyfikat programisty.

Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu zabaw są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami.

Przebieg zajęć nigdy nie jest do końca przewidywalny – należy zostawić margines na pomysły, pytania lub niestandardowe rozwiązania dzieci i być na każde z nich otwartym.

Programowanie z Krabem zawiera:
Elementy kartonowe:
32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech zabawach krab wędruje przez rafę koralową,
8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie,
kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm.
Plansza do zabaw i układania labiryntów – w wielkości 170×250 cm
Elementy motywujące:
25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do każdej zabawy,
25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw,
karty pracy – 8 wzorów (do każdego z tematów jedna).
4. Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

43,17 zł
59,90 zł

Wyprawa po słówka Angielski dla dzieci Gra edukacyjna 3-8 lat

„Angielski dla dzieci. Wyprawa po słówka” to gra językowa dla przedszkolaków, dzięki której skutecznie zapamiętają angielskie słowa i zwroty i zdania oraz będą ich używać spontanicznie w zabawach, rozmowie i podczas wym...
25,08 zł
28,99 zł

Zawody

Zawody to układanka dla najmłodszych, dzięki której dzieci zapoznają się z pracą ludzi na różnych stanowiskach oraz ich narzędziami pracy. Bawiąc się, dzieci wzbogacają słownictwo związane z zawodami, ćwiczą umiejętności związane z wypowi...
40,85 zł
54,90 zł

Kapitan Nauka Żaby czy kraby? Gra na mnożenie

Gra rozwijająca umiejętność mnożenia do 100„Żaby czy kraby” to gra matematyczna, która utrwala znajomość tabliczki mnożenia w zakresie 100, angażując wyobraźnię i pozytywne emocje towarzyszące wspólnej zabawie. Pozwala d...
129,99 zł

Monopoly Junior Koci Domek Gabi

MONOPOLY Junior Koci Domek GabiCzas na niezapomnianą przygodę z Gabi i jej przyjaciółmi. W magicznym kocim domku nie można się nudzić. Plansza stanowi magiczną wyprawę – wraz z bohaterami lubianej bajki przemierzymy Pokój Muzy...
50,87 zł
69,99 zł

Lama

Gracze pozbywają się kart kładąc je po kolei na wspólny stos. Można zagrać kartę o tej samej wartości, lub wyższą o 1. Decydują, kiedy zagrać kartę, pociągnąć albo spasować, by na koniec rundy mieć jak najmniej karnych punktów. O zwycięst...
18,81 zł
24,22 zł

Piraci Dziki zachód

"Piraci" i "Dziki zachód" to dwie gry planszowe, oparte na bardzo prostych zasadach. W tych grach wygrywa ten, kto pierwszy kto pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu trasy. Po drodze gracze napotykają na wiele ...
40,33 zł

Szlaczki i rytmy zestaw do ćwiczeń w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

W skład zestawu wchodzą 4 dwustronne plansze oraz 108 dwustronnych tafelków zawierających 24 różne 9-elementowe komplety. Pierwsza strona plansz zawiera propozycje rytmicznych szlaczków.Należy dokończyć na planszy szlac...
155,21 zł
158,67 zł

Świnka Peppa Biurko

Baw się świetnie z biurkiem Peppa Pig i bogatym zestawem gier i aktywności edukacyjnych, które rozwijają logikę, uwagę, pamięć i wyobraźnię. Dodatkowo, biurko posiada schowek w którym zmieszczą się wszystkie gry! W zestawie znajduje się g...
99,99 zł

MATCH Squishmallows

Gra Top Trumps MatchJeżeli lubisz szybkie i emocjonujące gry, to Match jest właśnie dla Ciebie! To doskonała gra, w której liczy się nie tylko logiczne myślenie oraz spryt, ale również szczęście! Top Trumps Match to rozbudowana gra...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!