Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Pupile Podziemi

(Gra planszowa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Zamów kurierem do 17ej, dostawa następnego dnia »

Pupile Podziemi

Sklep zoologiczny dla władców podziemi? Cóż za świetny pomysł! Jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Żadnej konkurencji! Będziemy bogaci, jesteśmy przecież urodzonymi przedsiębiorcami!



I tak oto otworzyłeś pierwszy sklep zoologiczny w mieście. Zaraz obok innego pierwszego sklepu zoologicznego w mieście. I naprzeciwko kolejnych dwóch. Twoje chochlikowe serducho przepełnia optymizm, bo wiesz, że nieprzeciętna smykałka do interesów, przywiązanie do szczegółów i nowiusia szufla do zgarniania gnoju zapewnią ci reputację, której nie dorówna żaden inny sklep. Nie możesz przecież pozwolić, aby taki talent się zmarnował.

Prowadzenie interesu jest dla chochlika całkiem fajną sprawą, ale też sporym wyzwaniem intelektualnym. W jaki sposób przechytrzyć konkurentów i wygrać zbliżający się pokaz? Który zwierzak znajdzie największe uznanie w oczach klienta? Jak wytrzymałe muszą być klatki? I ilu pracowników wyląduje w szpitalu, jeśli źle to ocenisz?

Czy wygrany, czy przegrany, na pewno będziesz zadowolony z wielkiego otwarcia sklepu ze zwierzakami dla mieszkańców podziemi!

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 90 minut

Zawartość pudełka:

1 dwustronna Plansza Główna
1 dwustronna Plansza Postępu
4 Plansze Pieczary w 4 kolorach
4 Plansze Sklepu
18 zwierzaków z obrotowymi elementami
20 plastikowych łączników do złożenia zwierzaków
11 płytek z klatkami
6 płytek modułów dodatkowych
10 żetonów artefaktów
8 płytek pokazów
8 płytek klientów
104 karty Potrzeb czterech rodzajów
5 kart Eliksiru
8 figurek sługusów w 4 kolorach
40 plastikowych figurek chochlików w 4 kolorach
4 żetony osiągnięć w 4 kolorach
40 drewnianych znaczników złota
14 drewnianych znaczników warzyw
11 drewnianych znaczników mięsa
30 drewnianych znaczników odchodów
20 plastikowych znaczników cierpienia
8 tekturowych znaczników mutacji
1 znacznik postępu
1 znacznik pierwszego gracza
1 instrukcja

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: gra Gry Planszowe

Inni Klienci oglądali również

Luxor

Wejdźcie do wspaniałej świątyni w Luksorze, poprowadźcie poszukiwaczy przygód do tajemniczych korytarzy świątyni i po drodze odkryjcie cenne skarby. Waszym celem jest komora grobowa faraona, ale już w drodze do niej możecie zebrać niezliczone sk...

Gra karciana Najpopularniejsze gry karciane i pasjanse

To niewielkie pudełko zawiera zasady słynnych gier karcianych, a także popularne gry kasynowe.• Zawiera zasady gier, dwie talie kart, tablicę wyników, żetony i banknoty.• Różnorodne poziomy trudności odpowiadają grac...

Tajemnicze Podziemia

W grze Tajemnicze Podziemia przeniesiesz się do podziemnych korytarzy pełnych tajemnic, skarbów i mrocznych postaci.Gra polega na umieszczaniu płytek podziemi na swojej planszy w taki sposób, aby zebrać jak najwięcej skarbów....

BeeSmart Gra

Kto będzie tak spostrzegawczy, że w mgnieniu oka znajdzie najwię-cej kwiatków wyrzuconego na kostce koloru? Kto wybierze najlepsze miejsce dla swojej pszczółki, zdobędzie słodką nagrodę - garnuszek miodu. Zawartość:30 pł...

Doktor Dolittle

W małym miasteczku, jakich wiele na całym świecie, mieszka utalentowany doktor Dolittle. Potrafi każdego wyleczyć z najdziwniejszej choroby i przepędzić wszystkie lęki i strachy! Zawsze otoczony przyjaciółmi, wśród których najwięce...

Władcy Podziemi

Spotkali się w karczmie. Mocarny wojownik, przebiegły czarodziej, nawiedzony kapłan i podstępny złodziej. Po paru godzinach i wielu wypitych kuflach piwa tworzyli już nierozerwalną drużynę poszukiwaczy przygód gotowych usunąć wszelkie zło z tego...
37,15 zł

Lisciani Life Skills Leśna Gra Pamięciowa

Zagraj w grę pamięciową ze znajomymi z lasu. Gracz, który pod koniec gry posiada najwięcej kart w swoim kolorowym trójwymiarowym drzewku, wygrywa!Dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat

Escape Room Biologia

Gra Escape Room Biologia klasy 4-8Innowacyjne scenariusze do prowadzenia lekcji biologii dla uczniów w wieku 10-14 lat.Z grą ESCEPE ROOM Biologia przeprowadzisz nieszablonowe zajęcia i wprowadzisz uczniów w świat b...

Spinki - Zwierzęta

Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli.SPINKI – zwierzęta: łą...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!