MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej - Outlet

W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego.

W książce pogłębiona została problematyka nurtu sieciowego i zwiększania skuteczności realizowania zadań przez organizację. Zamierzenia badawcze skoncentrowano na opracowaniu spójnej konstrukcji teoretycznej, umożliwiającej integrację problematyki kształtowania relacji sieciowych oraz możliwości i uwarunkowań budowania przewagi kooperacyjnej. Badaniem objęte zostały organizacje sektora publicznego. W książce przyjęto podejście egocentryczne i skupiono się na perspektywie urzędu gminy, pełniącego rolę lokalnego integratora działań na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju regionu.

Publikacja dedykowana jest przede wszystkim zarządzającym zaangażowanym w rozwijanie współpracy w ramach sieci międzyorganizacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem sieci publicznych. Choć ma charakter naukowy, zawiera również praktyczne wskazówki wyjaśniające istotę relacji sieciowych i uwarunkowania skutecznego wykorzystania potencjału przewagi kooperacyjnej organizacji.

Podjęta tematyka jest ważna z naukowego punktu widzenia i jednoznacznie wpisuje się w obszar badań nauk o zarządzaniu. Dodatkowo, co warto podkreślić, w literaturze krajowej podobna problematyka w prezentowanej logice nie była prezentowana. Zatem monografia doskonale uzupełni rynek wydawniczy o kwestie zarządzania publicznego, ale z perspektywy zarządzania i sieciowości.

Prof. dr hab. Ewa Stańczyk-Hugiet
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381987714
  • EAN: 9788381987714
  • Liczba stron: 283
  • Wymiary: 16.5x23.8cm
  • Waga: 0.47kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!