Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
44,25
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,75 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw

Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwościami wykazania oryginalnego wkładu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, co wynika z następujących przesłanek:

1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzałości funkcji zakupowej i jej wpływu na wartość przedsiębiorstw nie doczekała się jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej,

2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów prowadzone są w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakościowych badań empirycznych 52 przedsiębiorstw działających w Polsce.

W pełni zgadzam się z przesłankami, które zadecydowały o wyborze metodyki badań jakościowych na podstawie wywiadów bezpośrednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiębiorstwach."

z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jarosława Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)


Charakterystyka publikacji:

  • pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarządzania zakupami w biznesie XXI wieku
  • prezentuje aktualne wyniki badań dotyczące zarządzania zakupami, które zyskują coraz większe znaczenie w przedsiębiorstwach jako źródło przewagi konkurencyjnej
  • odnosi się do strategii i praktyk rozwijanych przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • stanowi nowatorską i unikatową publikację pomocną w kształceniu na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.
  • wychodzi naprzeciw potrzebie środowiska menedżerskiego poszukującego wartościowych pozycji wspierających budowanie strategicznej pozycji działów zakupów oraz rozwój zakupów jako funkcji wpływającej na przewagę konkurencyjną i wartość przedsiębiorstw

Adresaci:

  • przedstawiciele środowiska naukowego
  • menedżerowie i specjaliści w zakresie zarządzania zakupami
  • przedstawiciele kadr zarządzających i innych funkcji biznesowych chcący wykorzystać potencjał funkcji zakupowej dla budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
  • słuchacze studiów podyplomowych na kierunkach związanych z zakupami i zarządzaniem łańcuchem dostaw
  • studenci kształcący się na kierunkach związanych z zakupami, logistyką, zarządzaniem łańcuchem dostaw, chcący pozyskać wiedzę istotną dla kandydatów na menedżerów.

Podjęta w monografii tematyka, ze względu na nieliczne prace poświęcone zakupom z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwem w krajowej literaturze, może być uznana za novum wypełniające istniejącą lukę badawczą w tym obszarze. Należy podkreślić, że Autorka swobodnie porusza się w literaturze anglojęzycznej, która jest bardzo bogata nie tylko w warstwie teoriopoznawczej, ale również empirycznej, co znalazło pełne odzwierciedlenie zarówno w głębokości przemyśleń, jak i szerokim zakresie prezentowanych ujęć teoretycznych. Zwracając uwagę na osiągnięcia Autorki w warstwie poznawczej i empirycznej, rekomenduję pracę do publikacji jako wartościowe, wypełniające istniejącą lukę badawczą w kraju i aktualne opracowanie z punktu widzenia rozwoju nauk o zarządzaniu.  
z recenzji wydawniczej dr. hab. inż. Adama Sadowskiego, prof. UŁ (Uniwersytet Łódzki)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Barbara Ocicka

Jest absolwentką studiów magisterskich i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Po uzyskaniu stopnia doktora pracowała w latach 2012-2016 w Katedrze Logistyki w Uniwersytecie Łódzkim. Od 2016 r. jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Logistyki SGH. Jest współtwórcą i wykładowcą prestiżowych Podyplomowych Studiów Menedżerów Zakupów w SGH. Jest autorką ponad 50 publikacji z zakresu zakupów, logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw oraz ekspertem w tych dziedzinach na licznych konferencjach w kraju i za granicą. W swojej pracy naukowo-badawczej przywiązuje szczególną wagę do pogłębionej współpracy ze środowiskiem biznesowym, co znajduje odzwierciedlenie w jej dorobku naukowym.

Inni Klienci oglądali również

47,90 zł

Kwalifikacja A.35 Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista Część 2

Ekonomista to zawód powszechny w gospodarce rynkowej. Zatrudnienie wykwalifikowanego ekonomisty gwarantuje sukces finansowy przedsiębiorstwa. Taki pracownik przygotowuje informacje będące podstawą decyzji podejmowanych przez kadrę kierowniczą. U...
33,00 zł

Elity ich miejsce i rola w społeczeństwie

Moje zainteresowania badaniami elit zostały w dużym stopniu spowodowane nie tyle modą na tzw. elitaryzm, ile refleksjami związanymi z systemową analizą współczesnych społeczeństw, ukształtowanych m.in. przez liberalizm, nie tylko gospodarczy, w ...

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu? Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną? Istnieje wiele argumentów przemawiających za tezą, że dystans – jako bariera umię...
27,00 zł

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, b...

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego...
31,50 zł

Efektywność finansowa przedsiębiorstw

Publikacja ta w całości dedykowana jest pamięci Profesora Mirosława Krajewskiego. Ambicją zespołu autorskiego było więc wyeksponowanie oraz możliwie pełne i wszechstronne wykorzystanie – w przygotowanej publikacji – dorobku naukowego Profes...
55,00 zł

Corporate Governance Banki na straży efektywności przedsiębiorstw

Autorka umiejętnie przedstawia kwestię corporate governance w kontekście nowej ekonomii instytucjonalnej, która stanowi bardzo ważny nurt współczesnej ekonomii. Czytelnik jest wprowadzony w zagadnienia teorii kontraktów, teorii age...
36,90 zł

Funkcjonowanie przedsiębiorstw Podstawy prawa 1 Podręcznik

Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.35 (Organizacja działalności gospodarczej i obliczanie podatków). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności niezbędnych do prowadzenia działalności go...

Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć

Celem książki jest ocena możliwości zastosowania różnych metod wyceny przedsiębiorstwa w transakcjach M&A (fuzji i przejęć) z uwzględnieniem motywów transakcji oraz warunków towarzyszących transakcjom międzynarodowym. W poszcz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!