Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw(Miękka)

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw

Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwościami wykazania oryginalnego wkładu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, co wynika z następujących przesłanek:

1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzałości funkcji zakupowej i jej wpływu na wartość przedsiębiorstw nie doczekała się jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej,

2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów prowadzone są w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakościowych badań empirycznych 52 przedsiębiorstw działających w Polsce.

W pełni zgadzam się z przesłankami, które zadecydowały o wyborze metodyki badań jakościowych na podstawie wywiadów bezpośrednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiębiorstwach."

z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jarosława Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)


Charakterystyka publikacji:

  • pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarządzania zakupami w biznesie XXI wieku
  • prezentuje aktualne wyniki badań dotyczące zarządzania zakupami, które zyskują coraz większe znaczenie w przedsiębiorstwach jako źródło przewagi konkurencyjnej
  • odnosi się do strategii i praktyk rozwijanych przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • stanowi nowatorską i unikatową publikację pomocną w kształceniu na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.
  • wychodzi naprzeciw potrzebie środowiska menedżerskiego poszukującego wartościowych pozycji wspierających budowanie strategicznej pozycji działów zakupów oraz rozwój zakupów jako funkcji wpływającej na przewagę konkurencyjną i wartość przedsiębiorstw

Adresaci:

  • przedstawiciele środowiska naukowego
  • menedżerowie i specjaliści w zakresie zarządzania zakupami
  • przedstawiciele kadr zarządzających i innych funkcji biznesowych chcący wykorzystać potencjał funkcji zakupowej dla budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
  • słuchacze studiów podyplomowych na kierunkach związanych z zakupami i zarządzaniem łańcuchem dostaw
  • studenci kształcący się na kierunkach związanych z zakupami, logistyką, zarządzaniem łańcuchem dostaw, chcący pozyskać wiedzę istotną dla kandydatów na menedżerów.

Podjęta w monografii tematyka, ze względu na nieliczne prace poświęcone zakupom z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwem w krajowej literaturze, może być uznana za novum wypełniające istniejącą lukę badawczą w tym obszarze. Należy podkreślić, że Autorka swobodnie porusza się w literaturze anglojęzycznej, która jest bardzo bogata nie tylko w warstwie teoriopoznawczej, ale również empirycznej, co znalazło pełne odzwierciedlenie zarówno w głębokości przemyśleń, jak i szerokim zakresie prezentowanych ujęć teoretycznych. Zwracając uwagę na osiągnięcia Autorki w warstwie poznawczej i empirycznej, rekomenduję pracę do publikacji jako wartościowe, wypełniające istniejącą lukę badawczą w kraju i aktualne opracowanie z punktu widzenia rozwoju nauk o zarządzaniu.  
z recenzji wydawniczej dr. hab. inż. Adama Sadowskiego, prof. UŁ (Uniwersytet Łódzki)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Barbara Ocicka

Jest absolwentką studiów magisterskich i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Po uzyskaniu stopnia doktora pracowała w latach 2012-2016 w Katedrze Logistyki w Uniwersytecie Łódzkim. Od 2016 r. jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Logistyki SGH. Jest współtwórcą i wykładowcą prestiżowych Podyplomowych Studiów Menedżerów Zakupów w SGH. Jest autorką ponad 50 publikacji z zakresu zakupów, logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw oraz ekspertem w tych dziedzinach na licznych konferencjach w kraju i za granicą. W swojej pracy naukowo-badawczej przywiązuje szczególną wagę do pogłębionej współpracy ze środowiskiem biznesowym, co znajduje odzwierciedlenie w jej dorobku naukowym.

Relacje społeczne i role społeczne

Ostatnia, niedokończona przez Floriana Znanieckiego za życia, praca. Zebrany maszynopis jest pełen zapowiedzi przyszłych analiz, które wskazują kierunek myślenia uczonego i jego zamysł zintegrowania wiedzy na gruncie teorii systemów społecznych. Dok...

Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Czytelnik znajdzie tu obraz SOP w formie dojrzałej, którą z...

Berlin Ustrój i rola w systemie politycznym RFN po 1989 r.

Mamy tu do czynienia z monografią, w której autorka w sposób przekonywujący zajmuje się historią Berlina, jego ustrojem politycznym, jak również rolą Berlina w systemie politycznym Niemiec. Autorka w treści pracy kładzie szczeg&oac...

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej pomoże wprowadzić jednolite zasady prowadzenia inwestycji i remontów w przedsiębiorstwie oraz odpowiadające im procedury postępowania m.in. w takich obszarach jak: planow...

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwła...

Kobieta w roli głównej

Książka w przełomowy sposób przedstawia modele wiarygodnych głównych bohaterek filmowych. Omówione zostały takie problemy jak: motywacje scenarzysty przy tworzeniu postaci kobiecych i ich historii, różnice między historią bo...

Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych Nowe role pracowników i menedżerów wiedzy

Prof. nadzw. dr hab. Stanisław WITKOWSKI – Uniwersytet Wrocławski: Książka pod redakcją Zbigniewa Antczaka to znakomite studium teoretyczno-empiryczne ukazujące wyzwania, jakie pojawiają się w związku z dynamicznymi zmianami zachodząc...

Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą

W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjn...
14,90 zł

Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej

Stan prawny: 22 stycznia 2018 r.Seria "Twoje Prawo" zawiera: Boldowanie najnowszych zmian Przypisy od Redakcji Czytelne hasła i teksty Indeks rzeczowy

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!