Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Dostawa 0 zł - sprawdź »

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw

Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwościami wykazania oryginalnego wkładu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, co wynika z następujących przesłanek:

1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzałości funkcji zakupowej i jej wpływu na wartość przedsiębiorstw nie doczekała się jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej,

2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów prowadzone są w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakościowych badań empirycznych 52 przedsiębiorstw działających w Polsce.

W pełni zgadzam się z przesłankami, które zadecydowały o wyborze metodyki badań jakościowych na podstawie wywiadów bezpośrednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiębiorstwach."

z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jarosława Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)


Charakterystyka publikacji:

  • pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarządzania zakupami w biznesie XXI wieku
  • prezentuje aktualne wyniki badań dotyczące zarządzania zakupami, które zyskują coraz większe znaczenie w przedsiębiorstwach jako źródło przewagi konkurencyjnej
  • odnosi się do strategii i praktyk rozwijanych przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • stanowi nowatorską i unikatową publikację pomocną w kształceniu na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.
  • wychodzi naprzeciw potrzebie środowiska menedżerskiego poszukującego wartościowych pozycji wspierających budowanie strategicznej pozycji działów zakupów oraz rozwój zakupów jako funkcji wpływającej na przewagę konkurencyjną i wartość przedsiębiorstw

Adresaci:

  • przedstawiciele środowiska naukowego
  • menedżerowie i specjaliści w zakresie zarządzania zakupami
  • przedstawiciele kadr zarządzających i innych funkcji biznesowych chcący wykorzystać potencjał funkcji zakupowej dla budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
  • słuchacze studiów podyplomowych na kierunkach związanych z zakupami i zarządzaniem łańcuchem dostaw
  • studenci kształcący się na kierunkach związanych z zakupami, logistyką, zarządzaniem łańcuchem dostaw, chcący pozyskać wiedzę istotną dla kandydatów na menedżerów.

Podjęta w monografii tematyka, ze względu na nieliczne prace poświęcone zakupom z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwem w krajowej literaturze, może być uznana za novum wypełniające istniejącą lukę badawczą w tym obszarze. Należy podkreślić, że Autorka swobodnie porusza się w literaturze anglojęzycznej, która jest bardzo bogata nie tylko w warstwie teoriopoznawczej, ale również empirycznej, co znalazło pełne odzwierciedlenie zarówno w głębokości przemyśleń, jak i szerokim zakresie prezentowanych ujęć teoretycznych. Zwracając uwagę na osiągnięcia Autorki w warstwie poznawczej i empirycznej, rekomenduję pracę do publikacji jako wartościowe, wypełniające istniejącą lukę badawczą w kraju i aktualne opracowanie z punktu widzenia rozwoju nauk o zarządzaniu.  
z recenzji wydawniczej dr. hab. inż. Adama Sadowskiego, prof. UŁ (Uniwersytet Łódzki)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Barbara Ocicka

Jest absolwentką studiów magisterskich i doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Po uzyskaniu stopnia doktora pracowała w latach 2012-2016 w Katedrze Logistyki w Uniwersytecie Łódzkim. Od 2016 r. jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Logistyki SGH. Jest współtwórcą i wykładowcą prestiżowych Podyplomowych Studiów Menedżerów Zakupów w SGH. Jest autorką ponad 50 publikacji z zakresu zakupów, logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw oraz ekspertem w tych dziedzinach na licznych konferencjach w kraju i za granicą. W swojej pracy naukowo-badawczej przywiązuje szczególną wagę do pogłębionej współpracy ze środowiskiem biznesowym, co znajduje odzwierciedlenie w jej dorobku naukowym.

Inni Klienci oglądali również

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu? Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną? Istnieje wiele argumentów przemawiających za tezą, że dystans – jako bariera umię...

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. ...

Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych i wymiaru sprawiedliwości

Głównym celem opracowania jest ukazanie i objaśnienie złożoności zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem zdecentralizowanych agencji w przestrzeni spraw wewnętrznych i wymiaru sprawiedliwości. Autorka opracowania zbadała i dokonał...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech

Publikacja jest monografią naukową, zawierającą całościowe ujęcie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw z branż wysokich technologii.Książka może być inspiracją dla naukowców, badaczy i doktorantów do prowadzenia dalszyc...

Relacje społeczne i role społeczne

Ostatnia, niedokończona przez Floriana Znanieckiego za życia, praca. Zebrany maszynopis jest pełen zapowiedzi przyszłych analiz, które wskazują kierunek myślenia uczonego i jego zamysł zintegrowania wiedzy na gruncie teorii systemów społecznych. Dok...

Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych

Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w szczególności współpracę korporacji i orga...

Luka finansowa w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Książka stanowi uzupełnienie ogólnodostępnej literatury dotyczącej możliwości wyboru źródeł kapitału oraz form finansowania przedsiębiorstw.Jako cel niniejszej pracy przyjęto identyfikację i ocenę wielkości luki finansowej w s...

Doskonalenie przedsiębiorstw

Występowanie rozmaitych problemów w działalności przedsiębiorstw jest nieuniknione. O sukcesie organizacji decyduje umiejętność skutecznego pokonywania przeszkód i wdrażania rozwiązań mających na celu ciągłe doskonalenie. Niestety, umieję...

Kontrola działalności administracji publicznej sprawowana przez sądy powszechne

W książce kompleksowo omówiono problematykę kontroli działalności administracji publicznej sprawowanej przez sądy powszechne. Celem pracy jest ustalenie, czy w polskim systemie prawnym zdarzają się przypadki sprawowania takiej kontroli przez sąd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!