Samorost 3 - poradnik do gry
Poniższy, nieoficjalny poradnik stanowi kompletny opis przejścia gry Samorost 3, trzeciej odsłony przygodowej serii czeskiego studia Amanita Design. Produkcja ta jest klasyczną przygodówką point & click, wymagającą od gracza rozwiązywania różnego rodzaju łamigłówek i podążania za wskazówkami głównego bohatera i postaci niezależnych. W poniższym poradniku znajdziecie opis poszczególnych lokacji, wskazówki dotyczące kolejności działań, rozwiązanie łamigłówek oraz sposoby na zdobycie wszystkich osiągnięć na platformie Steam. Na początku poradnika znajdziecie również rozdział porady ogólne, gdzie zostaną opisane wszystkie aspekty które zapewnią płynniejszą rozgrywkę i większą radość z obcowania z grą.
Oznaczenia w poradniku:
czerwonymi okręgami zostaną oznaczone ważne punkty interaktywne w danej lokacji
numerami zostaną oznaczone punkty interaktywne, które naciśnięte w odpowiedniej kolejności umożliwią rozwiązanie zagadki
(#1)(#2)- oznaczenia obrazków w solucji, jeśli do danego opisu będzie ich więcej niż jeden
kolorem czerwonym zostaną zaznaczone wszystkie elementy związane bezpośrednio z głównym wątkiem opowieści
kolorem niebieskim oznaczone będą interaktywne elementy, które nie są obowiązkowe do ukończenia gry
W poradniku do gry Samorost 3 znajdziesz przede wszystkim dokładny opis przejścia gry. Dowiesz się z niego jak rozwiązać każdą z napotkanych zagadek oraz gdzie odnaleźć wszystkie przydatne przedmioty. W grze opisano też lokalizację znajdziek.
Samorost 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Rozpocznij przygodę (Planeta Dom)
Przejdź przez urwisko (Planeta Dom)
Zmontuj statek kosmiczny (Planeta Dom)
Śpiewające duszki (Planeta Dom)
Zagadka Grzybiarza (Planeta Dom)
Zagadka z gwiazdą (Włochata Kometa)
Poruszanie się po świecie (Podstawy)
Menu i porady ogólne (Podstawy)
Wskazówki, pamiątki dźwiękowe i książki (Podstawy)
Dziurka od klucza (Włochata Kometa)
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8060-361-5
- Liczba stron: 63
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Samorost - poradnik do gry
-Podstawy
-Poruszanie się po świecie
-Menu i porady ogólne
-Wskazówki, pamiątki dźwiękowe i książki
-Planeta Dom
-Rozpocznij przygodę
-Przejdź przez urwisko
-Śpiewające duszki
-Zagadka Grzybiarza
-Zmontuj statek kosmiczny
-Włochata Kometa
-Zagadka z gwiazdą
-Dziurka od klucza
-Wielka Kłoda
-Zdobądź nasiona
-Uwolnij pszczołę
-Uwolnij statek
-Planeta Wulkanów
-Uruchom Windę
-Uwolnij Księżyc
-Planeta mnichów
-Wejdź do wieży
-Pokonaj hydrę
-Epilog
-Wróć do domu