MENU

Social Media Marketing & Personal Branding

(Książka)

Explode Your Online Business And Brand, Influencing Your Audience Through Facebook, Instagram, YouTube & Twitter (Advertising, Blogging, SEO)

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 47,34 zł
Najniższa cena z 30 dni: 47,34 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

42,61
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Social Media Marketing & Personal Branding

Social Media Marketing ' Personal Branding: 2 in 1 Bundle

 

Marketing Through: Instagram, Facebook, YouTube, Twitter, Pinterest and LinkedIn.

Branding Through: Blogging, SEO, Instagram ' Facebook Advertising, Email Marketing and Affiliate Marketing.
 

Are you ready to take your Social Media Accounts to the next level for your Business or Personal Brand?

Are you dying to get your brand out there but have no idea how?

If so, keep reading…

Networking online is key when it comes to building an online business. And what’s a better place to market and advertise when people are spending over 2 hours PLUS on Social Media!

And Building a Brand is one of the most powerful businesses you can build because NO ONE can take it from you. Essentially it’s yours and as long as you build it the right way and create trust, like I teach, you will influence your audience… Forever.

Your business, brand, product or service has the ability to reach millions just by following the simple steps in this book.

Here Is What You’ll learn About…

  • 3 reasons why you MUST go worldwide
  • 1 2019 secret strategy that NO ONE knows about
  • 11 ways to create a product or business launch
  • How to do your customer research to fast track your success
  • 7 hacks towards using your competition for your benefit
  • 1 non-social media Type of marketing that everyone has forgotten about that you can take insane advantage of
  • Tools and softwares to make your job easier when marketing on social media
  • Why social media competition is your best friend
  • 5 mindset hacks to become a true entrepreneur and influence the world
  • 6 tips that no one has told you that will fast track the success of your brand
  • Why blogging is one of the most important steps towards building a Brand
  • 1 Strategy that Entrepreneurs seem to forget about that could be the most important one
  • How to utilize Search Engine Optimization (SEO) Properly so your audience can find you
  • A 7-step process towards marketing your brand properly
  • 4 Step plan towards setting up powerful Facebook Ads
  • 5 Secret marketing tips to use in order to gain a massive audience from Instagram
  • 3 ways to scale your YouTube channel FAST
  • How to sell products through your Brand without being the guy trying to ‘sell stuff’

 

Social media and Online business is the new world. Don’t fall behind and take advantage of how easy it actually is to grow your social media presence for what ever it may be in your business!

The best time to plant and organise your social media accounts properly was 5 years ago, the second best time is NOW!

 

Purchase Your Copy Today!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

62,10 zł
69,00 zł

Marketing Mody

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalne...
46,80 zł
52,00 zł

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
64,78 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
49,12 zł
59,90 zł

Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono ...
54,51 zł
69,00 zł

Personal Branding

Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobistej satysfakcj...
45,00 zł
50,00 zł

A Transnational Strategy for Social Innovation in the Integration of Non-EU Nationals

The number of people willing to settle and take up employment on the territory of the European Union has increased in recent years (especially in 2022) which placed the EU’s migration policy in the focus of public interest. This publication "...
28,27 zł
34,90 zł

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym ś...
614,72 zł
683,02 zł

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM

Marketing był różnie postrzegany przez różnych ludzi. Jest on oparty na indywidualnychPostrzeganie. Marketing jest kluczową działalnością ludzką. Obejmuje on działania, które podejmujemy w celuzaspokojenia potrzeb i pragnień ekonomicznych.Ludzie decydu...
43,61 zł
49,00 zł

Media Economics Economic Issues in the Media

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!