Socjologia wizualna - Outlet
Jedna z pierwszych na rynku polskim analiz możliwości zastosowania fotografii w badaniach socjologicznych. Autor - socjolog, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, wielokrotny wykładowca największych światowych uczelni, przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) - podejmuje próbę wypracowania metodologii badań ilościowych i jakościowych operujących obrazem fotograficznym. Pokazuje również dylematy poznawcze, psychologiczne i etyczne związane z stosowaniem fotografii w badaniach. To lektura obowiązkowa nie tylko dla socjologów, ale dla wszystkich interesujących się wizualnym aspektem współczesnej kultury.
Dla studentów socjologii i innych nauk społecznych, a także osób zajmujących się fotografią i obrazem w wymiarze społecznym.
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301143671
-
EAN:
9788301143671
-
Liczba stron:
150
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Waga:
0.34kg