MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 342,64 zł
Najniższa cena z 30 dni: 342,64 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

308,38
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offerings. The theory presented stems from the view of marketing as a value-creation process that is central to any business enterprise. In addition to theory, this book offers a set of practical tools that enable managers to apply the knowledge contained in the generalized frameworks to specific business problems and market opportunities. 

The information contained in this volume is organized into five major parts. The first part defines the essence of marketing as a business discipline and outlines an overarching framework for marketing management that serves as the organizing principle for the information presented in the rest of the book. We discuss the role of marketing management as a value-creation process, the essentials of marketing strategy and tactics as the key components of a company’s business model, and the process of developing an actionable marketing plan. 

Part Two covers issues pertaining to the development of a marketing strategy that will guide the company’s tactical activities. Here we focus on three fundamental aspects of a company’s marketing strategy: the identification of target customers, the development of a customer value proposition, and the development of a value proposition for the company and its collaborators. 

Part Three focuses on the marketing tactics, viewed as a process of designing, communicating, and delivering value. We discuss how companies design their offerings and, specifically, how they develop key aspects of their products, services, brands, prices, and incentives. We further address the ways in which companies manage their marketing communication and explore the role of distribution channels in delivering the company’s offerings to target customers. 

The fourth part of the book focuses on managing growth. We discuss strategies used by companies to gain and defend market position and, in this context, address the issues of pioneering advantage and managing sales growth. We further address the process of developing new market offerings and the ways in which companies manage product lines to create market value. We also discuss the key principles of managing product lines and ways in which companies can use product lines to gain and defend market position.

The final part of this book provides a set of tools that illustrate the practical application of marketing theory. This part presents two workbooks: a workbook for segmenting the market and identifying target customers and a workbook for developing the strategic and tactical components of a company’s business model. 

The marketing framework outlined in this book applies to a wide range of companies—startups and established enterprises, consumer packaged goods companies and business-to-business enterprises, high-tech and low-tech ventures, online and brick-and-mortar entities, product manufacturers and value-added service providers, nonprofit organizations and profit-driven companies. This book combines theoretical rigor with practical relevance to strengthen the marketing skills of a wide array of business professionals—from those creating novel market offerings to those improving on existing ones, from entrepreneurs launching a new business to managers working in established corporations, and from product managers to senior executives.

Strategic Marketing Management: The Framework is an abbreviated version of a more comprehensive volume, Strategic Marketing Management: Theory and Practice, which is intended for readers seeking broader and more in-depth discussion, detailed analysis, and additional perspectives on the topics presented in the current book.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

71,04 zł
78,93 zł

Smart Time Management for Doctors

You work in a profession where, despite your best efforts to plan your working week, your daily activities are often dictated by circumstance rather than strategy. You are sick of the constant juggle and live with an ever-present undercurrent of str...
78,43 zł
87,14 zł

Strategic Performance Consulting

Strategic Performance Consulting: Develop a Proactive Approach Towards Learning Needs AnalysisStrategic Performance Consulting will provide you with key strategies to assist trainers, educators and facilitators to make a successful shift to the Stra...
60,24 zł
66,93 zł

Before I Am, Second Edition

Before I Am is a selection of dialogues between Mooji, a warm-hearted spiritual master, and seekers of peace, truth and freedom. While Mooji's presence carries a devotional fragrance, the words and drawings that spring from his Being are of...
74,69 zł
82,99 zł

Essential Computer Hardware Second Edition

Bits, bytes, RAM, CPUs, hard drives and DVD drives. Master the geeky acronyms and simplify computer hardware ' terminology with ease.Computer hardware with all its technical jargon can be baffling, even for the mod...
81,69 zł
90,77 zł

Project Management That Works

In the fast-growing field of project management, how can you achieve standout success? This insightful guide provides readers the communication tools they need to drive outstanding project results.
119,23 zł
132,48 zł

Overcoming Your Child's Fears and Worries (16pt Large Print Edition)

Around 15 percent of children are thought to suffer from anxiety disorders, the most commonly identified emotional or behavioural problems among children. Based on techniques developed and practised by the authors, this book teaches parents how to u...
54,22 zł
60,24 zł

How to Make a Living with Your Writing Third Edition

Do you want to make a living with your writing?Do you want to turn your words into multiple streams of income? I'm Joanna Penn and I left my corporate job a decade ago to become a full-time author entrepreneur. In...
17,10 zł
19,00 zł

Marketing smaku

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, kt&o...
56,64 zł
62,93 zł

The Heroes, Illustrated Edition (Yesterday's Classics)

Stories of the heroes of ancient Greece, told in fine poetic prose. Includes accounts of Perseus who slew Medusa the Gorgon, Jason who sought the Golden Fleece, and Theseus who slew the Minotaur. By preserving the Greek spirit in the retelling of these...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!