MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Strategic Turnaround

(Książka)

Story of a Government Agency

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 234,32 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

260,36
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Strategic Turnaround

Strategic Turnaround is more than a case study of transformational change in an African maritime administration. It is a roadmap for putting agency back into your government department, a go-to guide for reinvigorating your energy-sapped public servants, and a speak-easy description of how to overcome those structural influences of culture and bureaucracy that knee-cap many a change effort.This book is a must-read for those [having to walk the tightrope of balancing the public's expectations against the public's purse when] attempting to restore confidence in an under-performing public service. Armed with Dr. Peterside's inspirational book, you too will succeed in bringing about transformational change in your government agency.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
49,16 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
86,83 zł

Strategic Thinking and Writing

In today's hyper-connected, dynamic, and ever changing global marketplace, storytelling is the new strategic imperative for organizations that want to achieve and sustain growth. The power of narrative, however, is built upon the foundation of strat...
468,74 zł

Strategic Planning in Healthcare

'p''em'Strategic Planning in Healthcare: An Introduction for Health Professionals'/em' is a practical guide to the theory of strategic planning and the principles of strategic management that apply to all organizational settings, including large hea...
320,58 zł

An Omnichannel Strategic Framework

Very few studies have investigated omnichannel strategies with a focus on the Micro Cultural and Creative Industry. Thus, this book hopes to raise awareness of this vital issue. The new omnichannel strategic framework and the concepts advanced in the f...
370,55 zł

Strategic management in a changing era

With COVID-19, the contagious disease caused by the coronavirus that has been affecting everything and everyone for a year now, bankruptcies, bankruptcies, mergers and acquisitions have been taking place all over the world. This highlights the need for...
337,69 zł

STRATEGIC FORWARD PLAN FOR THE TOURISM SECTOR

This research includes a brief description of the historical context of the last four municipal development plans, followed by a trend analysis of the general environment, the characterization of the municipality and the analysis of the sector in parti...
157,90 zł

Strategic Planning Workbook for Nonprofit Organizations, Revised and Updated

In an environment of increased competition, funding cuts, and other pressures, strategic planning is a sound management tool for nonprofits. This workbook provides a guide for developing, implementing, and updating a strategic plan. Sample plan an...
342,34 zł

Strategic Brand Management, 3rd Edition

In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!