Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Mądry prezent na święta »
MENU
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Zobacz więcej »

Strategiczna karta wyników - Outlet(Miękka)

Jak przełożyć strategię na działanie

Tytuł oryginalny: The balanced scorecard

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Strategiczna karta wyników - Outlet

W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.

Opinie o książce:
W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.
(Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck & Company)
W Mobil strategiczna karta wyników stanowi niezastąpione forum dyskusji na temat strategii przedsiębiorstwa, jej silnych i słabych stron oraz efektywności. Patrząc w przyszłość, oczekujemy, że koncepcja ta doprowadzi naszą organizację do większej koncentracji na realizacji celów strategicznych.
(R.J. McCool, Wiceprezes jednego z oddziałów Mobil Oil Corporation)
Kaplan i Norton prezentują innowacyjną metodę zarządzania, którą można wykorzystać do przełożenia strategii rozwoju na język celów operacyjnych. Koncepcja ta reprezentuje nową, zaawansowaną i wykonalną teorię kierowania.
(Chris Argyris, Honorowy Profesor Edukacji i Zachowań Organizacyjnych Harvard Business School)
Korporacja CIGNA wykorzystuje strategiczną kartę wyników w zarządzaniu procesem przekształcenia organizacji z uniwersalnego ubezpieczyciela w czołowego specjalistę w konkretnych obszarach działalności ubezpieczeniowej. Struktura karty wyników pomogła nam wyjaśnić strategię oraz na zawsze skoncentrować organizację na wcieleniu wizji w czyn.
(Gerald A. Ison, Prezes CIGNA Property & Casualty)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Kaplan Robert S.

Profesor rachunkowości w Harvard Business School. Poprzednio wykładał na Wydziale Zarządzania Przemysłem Uniwersytetu Carnegie-Mellon, gdzie w latach 1977-1983 był także dziekanem. Konsultant wielu czołowych przedsiębiorstw z Ameryki Północnej i Europy w zakresie systemów mierzenia efektywności i zarządzania kosztami. Wykłada na całym świecie, prowadzi regularne seminaria w Ameryce Północnej, Europie i Izraelu. Zasiada w radach nadzorczych J.I. Kislak Organization (w Miami), Renaissance Solutions oraz w Komitecie Naukowym Członków Politechniki w Izraelu.

Jego badania, działalność dydaktyczna, prace konsultingowe i wykłady koncentrują się na łączeniu nowych systemów zarządzania kosztami i wynikami, w szczególności strategicznej karty wyników i rachunku kosztów działań, ze strategią działalności.

Laureat licznych nagród.

Norton David P.

Prezes Renaissance Solutions Inc., międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w systemach mierzenia efektywności i doskonaleniu organizacji. Założyciel Nolan, Norton & Company, której był prezesem przez 17 lat, do przejęcia firmy przez Peat Marwick. Członek Instytutu Politechnicznego Worcester oraz były dyrektor Stowarzyszenia Inżynierów – Doradców Gospodarczych. Wielokrotnie kierował zespołami projektowymi u swoich klientów. Laureat Nagrody za Doskonałość, przyznanej za wsparcie Ministerstwa Obrony w doskonaleniu podejścia do zarządzania informacją.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!